Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi vammaisten äidit

Vierailija

pukevat lapsensa yleensä kalliisiin merkkivaatteisiin? luulevetko ettei vammaisuuteen silloin kiinnitetä niin paljon huomiota??? saman olen huomannut adoptio äideillä..sillä ainokaisella on oltava kaikki viimesen päälle ihan kuin se vauva tietäisi et onks mulla nyt reimaa vai halpahallin vaate...musta hienointa on itse tehdyt vaatteet ja neuleet ,saa sellaisia kun haluaa (ilman välikäsiä) ja ei muilta löydy...

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

toivottavasti omalle kohdallesi ei satu että syntyisi vammainen lapsi. toisaalta kyllä sen soisin sulle mutta lapsen tähden en.

itse kyllä omalle vammaiselle lapselle semmoisia vaatteita joita hän itse haluaa ja valitsee kaupasta. niin ja ei tarvi mun pukea kun osaa itsekin pukea.

Että jotkut ihmiset osaavat olla ÄÄLIÖITÄ!!!!!!

Vierailija

ja kaikki asperger-lapset/nuoret/aikuiset eivät pärjää tavallisissa koulussa ja hoitopaikoissa joten he ovat mukana samoissa integroiduissa palveluissa kuin monet muutkin vammaiset siis MONET muutkin kuin kehitysvammaiset.

t. kehitysvammaisten ohjaaja (on vain työnimikkeeni tällä hetkellä) opintotutkinto sosionomi (amk) :)

Vierailija

Minusta tämä keskustelu on loukkaava.Tottakai jokainen saa pukea lapsensa miten haluaa.Taidat olla pahemman luokan rasisti.Toivottavasti lapsesi eivät vaan peri sinun sairaalloista mielikuvaa vammaisista lapsista.

Vierailija

eiköhän jokainen äiti kenellä vaan on varaa ja kuka haluaa ostaa lapsellensa merkkivaatteita niin osta niitä niille.tuskin se siihen vammaisuuteen katsoo.

Vierailija

ja mutu tuntumalla sanoisin että heidän vanhempansa panostavat lapseensa keskimääräistä enemmän muutenkin kuiten vammaisten tai terveiden lasten vanhemmat keskimäärin. Hankkivat omakustanteisia terapioita jkelan kustantamien rinnalle ym.

t. kehitysvammaisten ohjaaja

Vierailija

Älykkyyshän on periytyvä ominaisuus, joten mistä sitä vammaiselle voi tulla kun vanhemmillakaan ei ole mistä ammentaa. Paras olisi vasektomia sellaisille miehille, joilla vammainen lapsi, äideille kohdunpoisto.

Vierailija

Eikä siinä nyt ole kyse vammaisuuden peittämisestä, vaan siitä että vammainen ANSAITSEE aivan yhtä hyvää ja kaunista kuin tervekin lapsi. Mutta kun vaikesti vammainen ei pysty itse vaatteitansa valitsemaan toisin kuin terve lapsi, joka voi peikon näköisenä kulkea jos niin tahtoo.

Minua kammoksuttaa se miten jotkut vammaisten lasten äidit pukevat lapsensa yötäpäivää yöpukuihin, koska on käytännöllistä ja helppoa ja ei vmmaisen vaatteisiin kanata sijoittaa rahaa kun se ei kuitenkaan ymmärrä.

Vierailija

Onko sinulla kokemusta myöhemmin lapsuudessaan vammautuneista ja taantuneista? Miten sellaiset puetaan? Sen verran voin kertoa, että lapselle ei ole koskaan voinut itse kustantaa mitään terapioita. Mielestäni Kelan kustantamat 6 tuntia viikossa on ihan tarpeeksi.

Vierailija:

Lainaus:

pukevat lapsensa yleensä kalliisiin merkkivaatteisiin? luulevetko ettei vammaisuuteen silloin kiinnitetä niin paljon huomiota??? saman olen huomannut adoptio äideillä..sillä ainokaisella on oltava kaikki viimesen päälle ihan kuin se vauva tietäisi et onks mulla nyt reimaa vai halpahallin vaate...musta hienointa on itse tehdyt vaatteet ja neuleet ,saa sellaisia kun haluaa (ilman välikäsiä) ja ei muilta löydy...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat