Millä saatte miehenne hyvälle tuulelle huononkin päivän jälkeen?

Vierailija

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

mutta jankutanpa silti samaa=) Mies tekee vaativia työvuoroja (kolmivuorotyö) ja työ on fyysisesti tosi raskasta (vaimoa kyllä miellyttää alati kasvava haba;)!!)

Teen aina ruoan valmiiksi, niin että voi nälkäisenä ja väsyneenä istua valmiiseen pöytään. Sit saa hetken omaa aikaa huokasta päivänälkeen (joskus pikku päikkärit, tv: katselua yms..) Kysyn aina millanen päivä oli töissä ja olen kiinnostunut mitä siellä tapahtu yms. Olen vähän " poissa jaloista" , kunnes on ladannut patterit. Sit juodaan kahvit ja lähdetään kauppaan. Yövuoron jälkeen vien lapset ulos, että saa nukkua. Käyn läheisessä leipomossa ostaa tuoreita sämpylöitä, niin, että on kiva herätä aamupalalle.

Mut kun näin pidän huolta miehestä, niin voitte uskoa, että ukko lellii minua esim. viikonloppuisin ruhtinaallisesti=) Leipoo välillä aamusämpylät yms. saan nukkua 10 asti. siivoilee. on lasten kanssa ja antaa mun ladata omat patterit taas seuraavaa viikoa varten. Meillä pelaa molemmin puolinen toisen hyvällä tuulella pitäminen. jos ei mies huomioisi minua, niin tuskin ihan jaksaisinkaan tähän malliin sitä paapoa, mutta nyt sen tekee mielellään.

Vierailija

miten ihmeessä sikiöllä voi olla isäänsä ikävä? Just joo, aika yököttävää. ja teillä sitten varmaan koko elämä pyörii lasten ympärillä ja sitä rataa, ja muitten lapset on kamalia, ja oma vaan niiiin ihana ja kiltti vaikka mitä tekisi

Vierailija:

Lainaus:

Sitten syödään hyvää ruokaa ja jälkkäriä ja syödessä kertoilen miten vauva on masussa jaksellut ja miten sillä on ollu isiä päivällä ikävä ;).

Kummasti haihtuu huolet. Joskus myös kyselen mitä kauheeta tänään ja jos miehen saan kertomaan, niin huomaan myös sen häntä helpottavan. Johtavassa asemassa kun on ja itse viimekädessä muidenkin kämmäyksistä vastuussa, niin ei ole työkavereita kelle purnata.

Vierailija

Vaikka sä taisit olla porvoosta, mutta ainahan rakkaus on kiva sana mainita. Vielä kun on tottakin.

T: yks joka mielellään auttaa miestään tulemaan paremmalle tuulelle

Vierailija

Sitten syödään hyvää ruokaa ja jälkkäriä ja syödessä kertoilen miten vauva on masussa jaksellut ja miten sillä on ollu isiä päivällä ikävä ;).

Kummasti haihtuu huolet. Joskus myös kyselen mitä kauheeta tänään ja jos miehen saan kertomaan, niin huomaan myös sen häntä helpottavan. Johtavassa asemassa kun on ja itse viimekädessä muidenkin kämmäyksistä vastuussa, niin ei ole työkavereita kelle purnata.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat