G: Voinko mennä uimahalliin?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

kun mulla on ihan ylisuuret häppärit, siis roikkuu ihan puolessa reidessä. Ilkeenkö mennä? Kattooks muut vai rupeeks miehet heti ehdottelee suuseksiä? (kun ei ne meinaa muuten pysyä siellä uikkarin sisässäkään)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

PatonkiHallissa:

Lainaus:

Ajattele mua! Millaset uikkarit luulet mulla olevan kun pitää patonki mahtua ja se on vielä suojatta kosteudelta, muuten se menee ihan lödöksi.

Ja kesällä en espan puistossa voi pitää hametta kun puluperkeleet hyökkää heti kimppuun!

Mee vaan uimaan, hyvähän se on jos suuseksiäkin saat kaupan päälle!

Vierailija

Etupylly ja PatonkiHallissa on sama henkilö! Etupylly teki ensin vahingossa äitimammaset ja sitten löi läskiksi toisella nikillään. Hah! Kinni jäit :-D

Vierailija

Mä voin sanoo, että mulla on kanssa YLI suuret häpy huulut, mutta ei kukaan niitä vielä ole uima hallissa imemään tullut. Vähänkö v***tuttaa... Ja on posliinit, ettei senkään pitäis haitata. Saunan lauteilla rehottaessani ei vaan imu ehdokkaita ole näkynyt. Voi kyllä johtua kuvottavasta hajusta, nakki nimittäin alkaa kypsyä lähes sata asteisessa saunassa....

Vierailija

Varsinkin sinä kymppi, kuka sitten ikinä oletkaan... diudidii....

Kiva, että jaksoitte kehua minua, vaikka kehuthan ovat minulle ihan sitä arkipäivää.

Päätin että kyllä mä sinne uimahalliin menen, ei vaan passaa ottaa miestä mukaan, ettei tule sitten kovin mustasukkaseksi. Vaikka eihän se ole siltä pois jos mua vaikka onnistais, ei ne häppärit käytössä kulu!

Vierailija

Olette vaan ihan h*tin kateellisia mulle kumminkin!!!

Kukaan ei voi ikinä ottaa mua tosissaan mun häppäreitten takia. Osaatteko te edes kuvitella miltä musta tuntuu?

Vierailija

Ajattele mua! Millaset uikkarit luulet mulla olevan kun pitää patonki mahtua ja se on vielä suojatta kosteudelta, muuten se menee ihan lödöksi.

Ja kesällä en espan puistossa voi pitää hametta kun puluperkeleet hyökkää heti kimppuun!

Mee vaan uimaan, hyvähän se on jos suuseksiäkin saat kaupan päälle!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat