G: Missä ja miten olet saanut huonointa asiakaspalvelua? Purnaa sydämesi kyllyydestä ja varoita muita!

Vierailija

Sivut

Kommentit (396)

Vierailija

Olin käymässä kaverin luona Hesassa, joka asuu toisella puolella kaupunkia. Kävelin sitten pysäkille ja taskussa oli 20 euroa. No, eipä ottanut kuljettaja kyytiin. Oli liian iso seteli. Odottelin sitten toista bussia n. 30min-1 talvipakkasessa. Kunnes tuli toinen kuski, joka otti kyytiin ilmaiseksi. Sanoin suorat sanat tuolle ekalle kuskille. Ja kaikista kivoin juttu oli se, että myöhäistyin junasta ja jouduin sitten sitäkin veenaamaan pari tuntia. Kaveri ei voinut auttaa, koska hän meni yölöysiin.

Karhulan S-market. Kerran erehdyin siellä käymään ja toista kertaa en mene. Korttini oli sellainen, että se ei aina toiminut, jos sitä ei osannut oikein vetää. No, kävi niin, ettei kassa huolinut korttia ja kajelsi niin, että kaikki varmastikkin kuulivat, että kortti ei kelpaa. Ja minä siihen, että kyllä varmasti kelpaa. Kokeile uudestaan. Mutta ei. Niinpä sitten luikin vähin äänin pois. Ja annoin palautetta!

Vierailija

välittäjä jätti kertomatta eräitä tärkeitä asuntoon liittyviä asioita. tämän lisäksi hän vastoin parempaa tietoa antoi ymmärtää että asuntoon liittyvä velka voitaisiin kaupantekotilanteessa maksaa pois. no, ei voinut maksaa kuin vasta vuoden päästä kaupasta.

kaiken lisäksi kaupantekotilanteesta oli muodostua täysi farssi kun hän puolusti kantaansa ja minä omaani. tappeluun sotkettiin mukaan myös kyseisen firman pomo joka haukkui minut rahanahneeksi. omasta mielestäni hyvitys oli tarpeen sillä hävisin kaupassa rahaa välittäjän annettua väärää tietoa..

huoneistomediasta jäi todella huono vaikutelma vaikka sain loppujen lopuksi vaatimani hyvityksen!

Vierailija

Olin tilannut jotain mattoja jne. isokokoisia tavaroita kotiinkuljetuksella. Tilaus toimitettiin niin, että ensin tuotiin kotiin joku pieni tavara yksinään ja myöhemmin tuli postista lappu, että tulkaa noutamaan paketti, jossa oli siis ne isot matot. Soitin Hobbarin asiakaspalveluun, että olin tilannut ja jo maksanutkin kotiinkuljetuksen, niin eukko käski soittaa postiin (olin tilannut kuljetuksen HEILTÄ enkä postista). Kun selitin että jos soitan postiin, he perivät minulta uudet toimituskulut jne. muikkeli löi mulle luurin korvaan. Sinne jäi matot postiin, en mennyt niitä ikinä hakemaan.

Aikaisemminkin oli jo vähän huonoja kokemuksia, kun ostimme Hobbarista mikroaaltouunin ja siitä kuului valmiustilassa ollessaan vinkuva ääni. Palautimme sen sinne, raahasimme mikron pyörän tarakalla postiin, kun ei autoa ollut. Sieltä tuli sitten uusi tilalle, mutta ihan samanlainen ääni siitäkin kuului... Ei muuta kuin pitää vaan aina ottaa virtajohto irti seinästä käytön välillä...

Vierailija

se heidän puhelinpalvelunsa, josta voi tilata tuotteita valmiiksi lennolle. Aivan käsittämättömän huonoa palvelua. Ensin sössivät tilauksen (puolet tuotteista puuttui), sitten kun soitin saadakseni tuotteet paluulennolle (en siis ees purnannut vaan ehdin vasta kysyä voisiko tavarat saada niin), puhelimessa ollut nainen tuli aivan täysin silmille. Enpä oo ennen kuullut asiakaspalveluihmisen sanovan " tyhmä" tai " älä sinä tyttö selitä" . No, onhan se toisaalta ihan kiva olla tyttö 37 vuotiaana...

Vierailija

toisia asiakkaita hyvin (vaikka usean myyjän voimin) ja toisia taas sen verran, että odoteltuaan aikansa saa maksaa itse etsimänsä tavaran. Vastaukset ovat toisinaan kovin ympäripyöreitä.

Vierailija

ollaan viety auto sinne ja ovat muka korjanneet sen ja sitten puolen vuoden päästä on paljastunut että vikaa ei olekaan korjattu ja silloin vahinkoa onkin ollut jo enemmän ja kalliiks tuli. Ikinä ei käytetä enää.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Olin käymässä kaverin luona Hesassa, joka asuu toisella puolella kaupunkia. Kävelin sitten pysäkille ja taskussa oli 20 euroa. No, eipä ottanut kuljettaja kyytiin. Oli liian iso seteli. Odottelin sitten toista bussia n. 30min-1 talvipakkasessa. Kunnes tuli toinen kuski, joka otti kyytiin ilmaiseksi. Sanoin suorat sanat tuolle ekalle kuskille. Ja kaikista kivoin juttu oli se, että myöhäistyin junasta ja jouduin sitten sitäkin veenaamaan pari tuntia. Kaveri ei voinut auttaa, koska hän meni yölöysiin.

Karhulan S-market. Kerran erehdyin siellä käymään ja toista kertaa en mene. Korttini oli sellainen, että se ei aina toiminut, jos sitä ei osannut oikein vetää. No, kävi niin, ettei kassa huolinut korttia ja kajelsi niin, että kaikki varmastikkin kuulivat, että kortti ei kelpaa. Ja minä siihen, että kyllä varmasti kelpaa. Kokeile uudestaan. Mutta ei. Niinpä sitten luikin vähin äänin pois. Ja annoin palautetta!

Vierailija

Eipä ole meilläkään mitään positiivista sanottavaa SKVstä täällä Tampereella. Ostimme heiltä asunnon, mutta eivät hoitaneet kaikkia papereita kuntoon, vaan piti perään soitella ja kysellä.

Kun sitten myivät entistä asuntoamme, olivat esittelyissä erittäin tylyjä eivätkä juurikaan antaneet kysyjille lisätietoja. Tuttavani kävi esittelyssä ja kertoi, että välittäjä seisoi ovensuussa eikä juurikaan muuta tehnyt koko aikana.

Myös tuttavamme kokivat SKVn huonoksi välittäjäksi.

Vierailija

" Huaah!!! *kjähhhäh*

Helsingin Astanga-joogakoulu. Ovat rikkoneet sekä kehoni että mieleni. Ohjaajat ovat uskomattoman ylimielisiä ja itseään täynnä olevia egoilijoita. "

Taidat olla yksi näistä ohjaajista. Hienoa, että todistat ihan itse todeksi millaista suhtautuminen ihmisiin siellä on.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat