Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita piiskan ystäviä?

Vierailija

up

Sivut

Kommentit (221)

Vierailija

Meillä, tai siis mulla tällainen on vaan fantasiaa!!!

En ole ainakaan vielä uskaltanu kertoo mihelleni...

Haluaisin, että hän käskisi kovasti, sitoisi minut ja sitten panisi kunnolla ja rajuin ottein!!

Se olisi niiiiin ihanaa!!!

Ehkäpä kerron hänelle tästä ennemmin, kuin itsekään luulin! ;)

Oon täällä jo ihan märkänä ja melkein valmista kauraa pelkästää mielikuvista, joita tää ketju on saanu aikaan!

Vierailija

Hellyyttä hän kaipasi vasta saatuaan ensin kuritusta. Aluksi tuntui oudolta, mutta oli oikeastaan oikein mukavaa, kun huomasi hänen todella haluavan sitä. Uskollisuus ei vain ollut muuten mukavan naisen vahvimpia puolia. Yritti ujuttaa toisen miehen lasta omakseni.

Vierailija

kun mies piiskaa suoraan posliinipillulle =) ja puhuu rivoja.

Joskus takaapäin saan suoraa anaaliin ja samalla viuhuu piiska tai kädet pakaroille... taivaallinen tunne

T:Narttu

Vierailija

Minä saan silloin tällöin vitsaa mieheltäni, varsinkin kun yritän hyppiä silmille, nalkuttaa tai olen muuten tuhma. Meillä on aivan luonnollista se, että hän ojentaa silloin minua koska on mies. Meillä ei ole kysymys kivun tuottamisesta eikä väkivallasta, enemmänkin se on sitä, että olen nalkissa hänen vahvoilla käsivarsillaan ja tavallaan alistettuna siinä peppu paljaana ja pystyssä. Me molemmat kiihotumme valtavasti, kun hän sitten vähän antaa minun maistaa vitsaa tai joskus vaan läpsii paljaalla kädelläkin pyllyäni. Sen jälkeen olen tosi nöyrää tyttöä ja yleensä myös erittäin märkä jalkojen välistä. Piiskan jälkeen tarvitsen sen verran vielä kuritusta, että mieheni ottaa minut miten tahtoo, yleensä haluaa naida ensin edestä ja sitten takaapäin. Session jälkeen olen lauhkea kuin lammas.

Vierailija

ja jälkiäkin saa jäädä. Silloin kun jotain extraa sänkyyn haluaa on sen tosiaankin erotuttava pelkästä peniksen sisäänviennistä!!!

Kiimasena nyt odotan miestäni kotiin... lupasi tulla vaimonsa luo mitä pikimmin kun soitin!!!

Tahtoo kinkympää just nyt

*pillu märkänä kun näitä juttuja lukee*

Vierailija

että joutuisin laskemaan housuni nilkkoihin nöyryyttävästi mieheni edessä. Ja joutuisin katselemaan, kuinka hän riisuisi farkkujensa vyön. Sitten joutuisin pyllistämään oikein kunnolla ja saisin selkääni niin, että tuntuu. Mutta tämä on siis vain fantasia, en tiedä, olisiko minusta edes tuota todellisuudessa kokeilmaan....

Vierailija

molemmin päin.. olemme olleet yhdessä noin 5v ja heti alussa tuli selväksi että mies pitää alistamisestani, myös piiskaamisestani... pian selvisi myös että mies toivoisi minun alistavan häntä..jotenkin vain tuntui pitkään ettei minusta ole siihen. no viime viikonloppuna sitten yllätin mieheni. käskin hänet vain makkariin ja pylly pystyyn sängylle, käsiraudat käsiin ja huivi silmille.. kyllä oli mies pienen piiskauksen jälkeen ja tapin perseeseen laiton jälkeen kuuliaista miestä. sitten hän sai panna mua perseeseen oikein kunnolla. ihanaa..jospa tämä otetaan pian uusiksi

Vierailija

Lainaus:

Mä en pysty MILLÄÄN käsittämään, mitä kiihottavaa siinä VOI olla..!?!

Siis.. auts. Meillä on kyllä kaikki kokeiltu peppuseksistä kolmanteen pyörään ym, ym.. mutta siis PIISKA.... en ikinä haluaisi satuttaa miestäni ja ajatuskin, että hän kuvittelisi lyövänsä minua, saa karvani pystyyn..!! tappelun sillä saisi aikaan ja PAHAN.

Mä olen aina jollakin kummalla tavalla nauttinut kivusta, silloin kun se siis on ollut jollakin tavalla hallittua kipua (en siis nauti vaikka nyt siitä, että lyön vahingossa varpaani oveen, taikka migreenistäni tms). Mä olen varsin voimakastahtoinen nainen, joka on aina saanut tahtonsa läpi melkein joka asiassa, melkein kaikkien ihmisten kanssa. Minusta on ihanaa ottaa välillä mieheni kanssa aivan erilainen rooli ja kokea, että joku on fyysisesti ja henkisesti minua yläpuolella ja hänellä on valta muhun. Mulle SM-jutuissa tärkeämpi on se henkinen puoli, kuin itse fyysinen piiskaus (vaikka sitäkin kyllä kiitos...)

Mutta jos sä et satu olemaan lainkaan masokisti, vaan koet kivun vaan ja ainoastaan negatiivisena, ja sinä elimistön varoitussysteeminä, niin kai on vaan luonnollista, että et ymmärrä. :)

Vierailija

Tykkään siitä, kun mies käyttäytyy dominoivasti, ja tiettyyn pisteeseen asti kipu tuo nautintoa... Sitominen yms. on kanssa kivaa.

Kummallakaan ei alunperin ollut mitään isoa fantasiaa/fetissiä tästä jutusta, kunnes joskus tuli kokeiltua, ja vei kyllä ainakin tän tytön mukanaan, eikä tuo mieskään siitä kamalasti taida kärsiä... :)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat