KERTAKAIKKISTA FAKTAA PÖYTÄÄN NIILLE jotka ei tajua tuosta VIINI/IMETYSASIASTA mitään!

Vierailija

Jos veressäsi on 1 promille alkoholia - mikä vaatii jo useita oluttuoppeja - ja vauva imee yhden desin maitoa rinnastasi, niin vauva saa puhdasta alkoholia 0.1 MILLILITRAA.

ELI EI KOVIN PALJON VAI MITÄ.

Alkoi ärsyttää laskutaidottomien ja tietämättömien vouhotus tuolla aiemmassa ketjussa...

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

vaivoja minun kahvini takia. Enkä mä nyt edes ymmärrä, että jos sanoo asiasta oman mielipiteensä, joka on eri kuin sinun, niin heti on muka kiukkuinen. Etkö kestä eriävää mielipidettä?

Vierailija

Tunnen lähipiirissäni ihmisiä jotka eivät juo enää alkoholia koska ovat alkoholisteja eli eivätkä siisa voi enää juoda, koska heillä on alkoholiongelma. Aika rasittavia tapauksia....tuomitsevat kaikki muut jotka alkoholia pystyvät käyttämään ilman että olisivat heti vaikeuksissa. Luulen että ovat kateellisia meille " normaaleile" .

Vierailija

Mutta joo, en kyllä todellakaan hermostu jos sanoo oman mielipiteensä asiallisesti, 6 teksti ei mielestäni kovinkaan asiallinen ollut.

Se kofeiini tuskin poistuu elimistöstäsi imetysten välissä eli lapsesi saa sitä kauttasi, sori. Ja voihan sen viinilasinkin juoda illalla imetyksen jälkeen. Vai tekevätkö näin mielestäsi vain juopot?

Outoa käytöstä.

Vierailija

raskauden aikana juotu alkoholi merkitsee alkoholi ongelmaa sillä alkoholi on nautintoaine. Se 9 kuukautta ei ole kuitenkaan niin pitkä aika.

Jos alkoholia saa juoda niin sitten miksi ei poltaa tupakkaakin kärjistetäänpä näin.

Suoraan sanottuna kunnioittakaa toisten päätöksiä!

Vierailija

ja asia on aivan kuten nro 31 totesi. Alkoholisteilla ja heidän lähipiirillään on kieroutunut suhde alkoholiin, eikä normaalia keskustelua alkoholiin liittyvistä aihepiireistä saa niiden ihmisten kanssa aikaiseksi, vaan aina on mukana negatiivinen, ahdistunut vivahde.

Vierailija

itseään ja oli mieluummin juomatta. toisaalta kokista/pepsiä meni sitten pari-kolme 1,5 litran pulloa päivässä, joten ilmeisesti paheiden tai riippuvuuksien määrä on vakio.

itse henk. koht. elän mieluummin sellaisen ihmisen kanssa, jonka seurassa voi hyvää ateriaa juhlistaa parilla lasillisella punkkua, kuin sellaisen, joka tärisee ikuisessa sokeri-kolahumalassa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat