Onkohan täällä uudestisyntyneiden kristittyjä monikulttuurisia perheitä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mikäli on,mistäpäin Suomea olette, mistäpäin ovat puolisonne? Mielenkiinnosta kyselen.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Muslimitar:

Lainaus:

Kiitos selvityksestä! Tämä oli kyllä aivan vilpitön kysymys, koska en ole asiaan ennen törmännyt.

Roope roope... miksi minä olen sinulle nyt ongelma... voisitko puhua asialliseen sävyyn, sellaisen olen onnistunut säilyttämään monen hartaan kristityn kanssa ja käynyt hyviä keskusteluja. Miksi siis tulet tänne hyökkäämään minua vastaan. Tämä on hei vauva-lehti...

Minusta tekee muslimin uskoni Jumalaan. Ei ne teot vaan usko ja teot. Teen tekoni uskoni vuoksi, muuten ne olisivat tyhjiä. Meille on todellakin hyvin selvää mikä on sallittua ja mikä ei... mutta..... ne viimeiset asiasi kyllä kuuluvat siihen kiellettyjen sarjaan. Tosin uskon sinun sen tietävän.. kunhan provosoit. Edelleenkään en voi vastata toisten muslimien puolesta, vaan islamin näkökulmasta ja omasta puolestani.

Ps. Jos et tiennyt, meillä Jumala näkee myös pimeässä, eli samat säännöt on aina...

Vierailija

Kiitos selvityksestä! Tämä oli kyllä aivan vilpitön kysymys, koska en ole asiaan ennen törmännyt.

Roope roope... miksi minä olen sinulle nyt ongelma... voisitko puhua asialliseen sävyyn, sellaisen olen onnistunut säilyttämään monen hartaan kristityn kanssa ja käynyt hyviä keskusteluja. Miksi siis tulet tänne hyökkäämään minua vastaan. Tämä on hei vauva-lehti...

Minusta tekee muslimin uskoni Jumalaan. Ei ne teot vaan usko ja teot. Teen tekoni uskoni vuoksi, muuten ne olisivat tyhjiä. Meille on todellakin hyvin selvää mikä on sallittua ja mikä ei... mutta..... ne viimeiset asiasi kyllä kuuluvat siihen kiellettyjen sarjaan. Tosin uskon sinun sen tietävän.. kunhan provosoit. Edelleenkään en voi vastata toisten muslimien puolesta, vaan islamin näkökulmasta ja omasta puolestani.

Ps. Jos et tiennyt, meillä Jumala näkee myös pimeässä, eli samat säännöt on aina...

Vierailija

sähän voisit vaikka perustaa sellaisen yhteisön :) se ois varmaan kiva juttu. Itse en voi ko yhteisöä perustaa, koska tää mun nettailu on hyvin kausiluontoista. Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija

Luana: mäkii käyn malmin saalemissa, myös latinokokouksis.

Olen siis uskovainen uudestisyntynyt joka on naimisissa muslimin kaa.

lapsemme ovat olleet joskus mukanani ja pienin 3v on monesti.

Vierailija

Keski-Suomesta. Mieheni ei ole uskossa, minä olen uudestisyntynyt. Jos kiinnostaa kirjoitella, laita s-postiosoite, omani on " tunnistettava" .

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat