Joko täällä on haukuttu tuo ääliö uusimmasta vauvalehdestä??

Vierailija

Eukko marisee lehden sivuilla kuinka täytyy pärjätä pienellä äitiyspäivärahalla, sitten kuitenkin kertoo ettei voi elää ilman VUOHENJUUSTOA ja shampootkin pitää ostaa kampaamosta! Kuussa menee SATA euroa hygieniatuotteisiin???? Voi jestas sentään!

Ja se toinen eukko, kun tupakoihin menee rahaa, imettääköhän ollenkaan sitä pientä 3kk poikaparkaansa??

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

siis muija on vähä vajaa 30, ja porukat elättää sen ja sen mukulan!! rahat ei riitä, vaikka jo viikon kuukaudessa asuu porukoillansa " jolloin ei kulu yhtään rahaa" !!!!! ite oon vasta 21, eikä mun porukat tod. elätä mua. oon tällä hetkellä työtön, muttei silti tarvii pyytää rahaa kun tosi harvoin, (n.kerran kolmessa kuukaudessa)ja sillonkin lainaan! sitten eletään pihisti, jos ei oo varaa juhlia!:) toi sai mun sappeni kiehuun: shampoot kampaamosta ja vuohenjuustoa, kun ei edam ole tarpeeks hyvää neidin makuhermoille!!!! aaarrrghh, millasia ihmisiä, ja kehtaa sitten valittaa, kun on NIIIIN köyhä.....!!!

Vierailija

Ja varmaan tämä ko. nainen on odottanutkin jo kommenttej/arvosteluja itsestään. -Miksipä ei.

Mutta. Todellakin ihmettelin, että oikein kampaamotuotteet oltava, on varaa sadan euron matkaan. Itselläni ei ole. Olen kotihoidontuella ja mieheni opiskelija.

Ja tälle naiselle ÄITI OSTAA MEIKIT! Ostaisipa minullekin...Ja sanoi ettei ole ostanut vaatteita vuoteen. Joo, ei varmasti itse. Mutta on voinut saada lahjaksi. Kun kerran äiti ostaa meikitkin.

Eipä sitten enempää.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ja se toinen eukko, kun tupakoihin menee rahaa, imettääköhän ollenkaan sitä pientä 3kk poikaparkaansa??

Vauva-parka on nyt 7kk.. Terve vaan

;)

Vierailija

Oho-lehti on pitänyt tilata. Tosiaan sampoot kampaamosta ja vauvalle ei voi ostaa kirpparilta vaikka vauva on vasta 6 kk ja kasvaa nopeasti. Miten vaippoihin voi mennä 70 ¿ /kk?

Sen sijaan opiskelijaparin talous oli hyvin hoidossa. Ihmettelin myös sen yhden äidin tupakointia vaikka vauva on vasta 3 kk.

Vierailija

Kun joku valittaa köyhyyttään, pääsee joku sammakko suusta. Eli just jotain " rahat ei roiitäelämiseen kun ollaan molemmat työttöminä, tänä vuonna ei päästy sit eteläänkään kuin kerran" .

Vierailija

Miten joku kehtaa kertoa lehdessä tuollaisia asioita??? Äiti ostaa meikit? Ja miten ihmeessä voi mennä 100 euroa hygieniatuotteisiin, jos äiti kerran ostaa meikitkin! :O

Kaiken lisäksi se ämmä ei saanut edes minimiäitiyspäivärahaa! Sillehän tuli minimivanhempainraha 403,38 euroa! Kyllä mulla minimivanhemapinraha on vähän päälle 300 euroa, eikä suinkaan neljääsataa!

Ja otsikossa vielä luki että " Elämää minimillä" ja " Monet joutuvat sinnittelemään äitiys- ja vanhempainrahavapaansa minimipäivärahalla." JA sitten on otettu juttuesimerkiksi eukko, joka saa kuussa kuuminkin MELKEIN SATA EUROA ENEMMÄN kuin mitä minimiäitiyspäiväraha on! :O Että mikähän tässä on ideana???

Kaiken lisäksi sen eukon kuukausitulot oli 1186,06 euroa kuukaudessa! Miten se saa toimeentulotukeakin, kun kerran noin hyvin saa kumminkin rahaa?

Meillä kun kuukausitulot jää 900 euroon. Kolmihenkinen perhe, asutaan tosi pienessä asunnossa vuokralla ja säästetään kaikessa. Ei auta kummankaan vanhemmat, eivät maksa mitään meidän menoja. Joskus saattavat ostaa tytölle vaatetta, mutta eivät usein eikä mitään kallista....

Ja miten ihmeessä sillä menee vaippoihin 70 euroa? Meillä vaihdetaan vaippa 4-6 kertaa päivässä, ja kaksi 15 euron libero-pakettia ostetaan kuussa! Eli kolmekymppiä! Kuin usein tuo naikkonen oikein vaihtaa vaippaa??? Joka pikku pissa jälkeen???? :D

Voi jessus että ärsyttää vauva-lehdeltä tuollaiset haastattelut... Haastattelisivat OIKEASTI minimipäivärahalla eläviä ihmisiä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat