Miten joku VOI nuolla toisen persreikää???? Siis ihan aikuisten oikeesti, sehän on niin ällöttävää

Vierailija

ihan jotenkin kuin perverssi vinouma. Oikeasti, siis sitä reikää mistä päivän paska pakerretaan niin NUOLLAAN???? Yöööööök!

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

...minä ainakin tykkään sillointällöin, ei oo kyl joka aktin juttu.

ja nuollaanhan sitä fisusta pillua ja palantiitti kyrpääkin!

Vierailija

Tämän väitteen todisti oikeaksi hän joka totesi että mies pettää jos ei nuole sen persreikää ;)

Ja kyllä se anaaliseksi on vähän eri asia, jos siitä nauttii. Toi perseennuoleskelu kuulostaa lähinnä nöyryyttämiseltä.

Vierailija

mutta itse en nuole miehen persreikää. en tykkää ajatuksesta eikä miestä kuulemma kiihota yhtään.

mutta kauheesti se tykkää mun alapäätä nuoleskella..:) ihan joka puolelta..

Vierailija

Ympärileikkaamattomilla muhii terajuustot ja naisilla voi joskus tulla vähän inhampaa valkovuotoa. Eli kyllä ne perinteisetkin suuhun laitettavat voi olla likaisia.

Ja pointti noissa edellisissä, missä verrattiin pepun nuolemista pimpin nuolemiseen oli se, että monet asiat kauhistuttaa kun niitä ei ole kokeillut. On vähän niin kuin ennakkoluulonsa sokeuttama.

Vierailija

estoinen se, joka ei tahdo persreikää nuolla.

Hyi saatana, syökää vaikka sitä paskaa mun puolesta, mutta älkää kuvitelkokaan olevanne normaaleja.

Vierailija

Ei voi kuin sääliä noita akkaparkoja, jotka miestä miellyttääkseen alentuvat mihin tahansa, jopa paskareikää lääppimään, hoh hoijaa.

Yleensäkin tuntuu, että noista suuseksijutuista hirveästi nauttivat (siis antavana osapuolena) ovat jääneet sielunelämältään jonnekin 1-vuotiaan tasolle; suuhun pitää tunkea mitä vaan ja se tuo nautintoa ;).

Ja mun puolestani mieheni saisi lähteä vapaasti vaikka saman tien muiden matkaan, jos olisi niin höynä, että vaan joku p-reiän nuoleskelu pitäisi sen kotona... Ei voi kuin nauraa, kun lukee näitä juttuja täällä (isoimmat naurut kirvoitti kyllä tuo 8 noilla suolihuuhteluhöpinöillään...). Mä ainakin suostun seksissä vain siihen, mistä myös itse pidän, eikä sillä ole mitään tekemistä estoisuuden kanssa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat