Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä pituisia 2-vuotiaanne ovat?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vähän huolestuttaa hurja kasvuvauhti, poika 2-v tarkistuksessa 98cm...

Kuunsäde

Kommentit (15)

Vierailija

...esikoinen (neiti myös)sitten taas olikin 97,5cm 2vuotiaana,eli hieman edellä meni ;).Ihan omaa käyräänsä mennyt,pitkä tytsy(nyt 7v.) ;)!

Kuopus kirii ;)...

Vierailija

Vähän harmittaa kun juuri vietettiin synttäreitä ja kummit toivat lahjaksi ihania vaatteita ranskan tuliaisina.Olisivat menneet ehkä viime kesänä.Pitkä on poika.

Vierailija

mutta tänään (ikää nyt 2v2kk), kun oltiin muusta syystä lääkärissä ja katsottiin pituus ja paino, niin saivat peräti 95 cm ja 13,4 kg! Eka mitattiin selimakuulla, tämä tämänpäiväinen seisaaltaan. Mitoissakin voi olla eroja, sillä en usko kasvaneen kolmea senttiä parissa kuukaudessa!

Mutta pitkä ja hoikka on ollut aina.

Itse olin aina luokkani lyhimpiä (161 cm nyt), mies pisimpiä (184 cm, ja kasvoi siihen mittaan jo melki kokonaan ala-asteen aikana).

Vierailija

2 tyttöä,

esikoinen 2v/90cm ja 3v/97cm ja toinen 2v/92cm ja nyt 2,5v/97cm! Molemmat keskitasoa pitempiä, toinen nyt kovassa kasvussa., taisi olla +20 käyrällä.

Kaverin 2,5v poika taitaa olla 103-104 cm ja toisella taas 3v n. 92cm eli tosi yksilöitä ovat :)

Vierailija

miten kehittynyt meijän poju on kaikessa tuolla puistossa ollessamme, olen ihmettelly ku on niin paljon " liikkumattomia" metrin pituisia jässiköitä. Tämä selvinsi asiaa hiukan, hehän ovatkin vasta kaksi vuotiaita!

Meillä pikkuinen mies: 12 kg / 88 cm

Vierailija

Esikoinen oli 87 cm/12 kg

Kuopus 86 cm/11,1 kg

Kulkevat siis siellä 0 ja -1 -käyrien välissä. Esikoinen ylti metrin mittaiseksi 4-vuotiaana.

Vierailija

Oli 2-vuotismittauksessa 84cm ja n. 12kg, vasta nyt vähän päälle 3-vuotiaana noin 94cm. Äiti 167cm ja isi 190cm eli äitiinsä tullut :-)

Uusimmat

Suosituimmat