Mieheni haluaa naida minua vain peraaukkoon,normaali ematin seksi on loppu,mita vinkkeja? Aina seksin myota esileikki nuoleminen ym.

Vierailija

jälkeen hän laittaa kortsun ja haluaa persreikään,olen pyytänyt normaalisti mut kuulemma parempaa näin.....mitä asialle voisi tehdä,mies 35v jörrikkä oikea metsänmies

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Peppuseksin harrastaminen on lähtöisin mieheni toiveesta. Senkin sai pusertaa ulos, kun ei mitään fantasiaa muka ollut mitä haluaisi kokeilla. No sulattelin asiaa ja päätin että kokeillaa. Eka kerta oli kivulias, mutta nyt se luistaa paremmin. En halua minäkään mitään vaivoja itselleni joten peppuseksi on meillä erittäin harvinaista. Mies nauttii tavallisestakin aivan hirmusen paljon, mutta kyllä ne voihkaisut on reilumpi, kun pääsee peppuun työntämään.

Vierailija

Olen kyllä antanut kokeilla, mutta se sattuu niin s****sti. Silti mies ruinaa ja vakuuttaa, että opin siitä pitämään, jos vain jatketaan harjoituksia. Haluaisin päättää itse, mitä " aukkoihini" pökitään ja mihin ei pökitä lainkaan. Kun koitan pysyä kannassani, mies kiukuttelee, syyttelee, protestoi... V***ttaa, kun ei kunnioita mun tahtoa tässä asiassa!

Vierailija

Niin just! Et oo hoitanut pillus kieryttä, niin se on löystynyt! TIETYSTI MIEHET HALUAA TIUKKAA ANAALIA; kuka haluaisi tökkiä ILMAA!!! HÄH? Anna sille peppua tai se menee huoriin!! T. Topelius.

Vierailija

Olisiko nyt vain uutuuden viehätystä - toivottavasti kyse olis vain siitä!

En väitä, että olisit löysä tai että lantionpohjanlihaksesi olisivat huonossa kunnossa, mutta voihan niitä aina vahvistaa.. Siitä on iloa molemmille. ;) Jumppaa neuvolan ohjeilla. Jos haluat sinänsä hyviin lihaksiin lisää voimaa tee seuraavaa harjoitusta: Supista lihakset laskien viiteen ja sen jälkeen rentouta laskien kymmeneen.

Hyviä urheilulajeja lantionpohjanlihasten vahvistamiseen ovat vatsatanssi ja salsa.

Vierailija

Testattiin anaalia ekaa kertaa pari kuukautta sitten. Tuntuu tosi hyvältä, mutta en haluais venyttää itseeni, joten ollaan (yhteisellä sopimuksella) rajattu peppuseksikerrat noin 1/viiko. Huomaan kuitenkin että nyt kun mieheni on kerran päässyt SEN makuun, se haluis vaan sitä. Perus-seksi tuntuu selkeesti jotenkin valjummalta kuin ennen ja mieheni hehkuttaa jo etukäteen mahdollista seuraavaa anaalikertaa. Toivon että tää on ohimenevä uutuudenviehätysvaihe, koska taustalla tunnen syyllisyyttä etten päästä sitä peppuun jokakerta. Näkisittepä sen ilmeet ja orkut kun ollaan siellä osastolla!!! Ristiriitaisia tunteita lisää myös se että se tuntuu mustakin hyvältä ja erilaiselta. En haluis kuitenkaan mitään vanhuudenvaivoja näistä leikeistä.

Vierailija

Minuakaan ei kiinnosta tippaakaan kyseinen puuha, kun kaiket päivät rassaan vuodeosastolla niitä! Mutta kaitpa niihinkin kohta kyllästytään, ainakin toivon niin! Ei taida kärsiä naiset ummetuksesta vanhana, Tenan osakkeita kannattaa siis ostaa nyt!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat