Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisipa akateemisille olla omat asuinalueet!

Vierailija

Ei tarvitsisi pelätä lasten saavan huonoja vaikutteita.

Itsekin viihtyisi samankaltaisten seurassa. Debattia debatin perään...

Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Tulisipa lapsistanikin kauheita, jos joutuisivat leikkimään vaan akateemisten lasten kanssa. Arvostan paljon sitä, että lapsetkin oppivat näkemään erilaisia perheitä ja perheiden tapoja/erilaisia ongelmia yms. Ja tosi fiksuja lapsia on muissakin kuin akateemisten perheissä. Monesti akateemisissa perheissä ei ole edes tarpeeksi aikaaa lapsille, kun vanhemmat juoksevat vaan töissä ja yrittävät rahalla/tavaralla korvata läsnäolonsa...

Vierailija

Pääkaupunkiseudun asuntosuunnittelua pitäisi vaan muuttaa niin, että olisi asuinalueita, joissa ei olisi kuin kohtuuhintaisia omistusasuntoja. Ongelmat liittyvät nykyään siihen, että uusille asuinalueille on pakko rakentaa riittävä määrä kaupungin ym vuokra-asuntoja. Olen ihan kypsä näihin romani- ja maahanmuuttaja- ym eri lailla kasvatettuihin lapsiin, jotka terrorisoivat asuinaluettamme.

Vierailija

Sen sijaan en tykkää siitä, että uusille asuinalueille muuttaa niin paljon maahanmuuttajia, syrjäytyneitä ym. kaupungin vuokra-asuntoihin. Pääkaupunkiseudulla ei ole yhtään uutta asuinaluetta, joka ei olisi näitä täynnä. En usko, että pärjäävissä, veroa maksavissa akateemisissa tai duunareissa on juuri eroa naapureina.

Vierailija

Pitäiskö laittaa jo nyt eropaperit, kun mies on akateeminen ja minä en.

t. nainen joka ei seuraa salkkareita yms. ,eikä koskaan ole ryypännyt ja rellestänyt toisten vaivoina

Vierailija

Tuskin maltan odottaa että pääsen täältä pois. Miten näistä ihmisistä muka valmistuttuaan tulisi yhtäkkiä parempia naapureita?

Vierailija

atalo! Aika rauhallinen alue! Mutta, olen huomannut, että ne äidit joiden kanssa olen spontaanisti leikkipuistossa tutustunut, ovat olleet hyvin itseni kaltaisia esim. koulutukseltaan ja asumistyypiltään. En ole puolen vuoden asumisen aikana vielä tutustunut yhteenkään vuokratalon perheeseen. Että voiko tästä sitten tehdä jotain johtopäätöksiä? No, ei tietenkään oikeasti, liian pieni otos ja vääristynyt...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat