Koirat ja pienet lapset ei kuulu samaan perheeseen!

Vierailija

Suututtaa nähdä koiraa ja pientä lasta ulkoiluttava äiti. Herättää samaa vihaa kuin tupakoiva äiti.

Sivut

Kommentit (174)

Vierailija

Suurin osa näistä koiranpuremista ei ole oman perheen koiran lapselle tekemiä, vaan esim kyläpaikassa vieraan koiran puremia. Tai vieraan koiran kadulla/pihalla tekemiä vammoja. Siksi mä en todellakaan jätä lasta yksin koiran kanssa, en anna lasten häiritä nukkuvaa koiraa tai mennä sorkkimaan sen ruokakuppia. Ja jos meille tulee lapsia kylään, koira pysyy mun vieressä, kun ihmisiä ei kiinnosta paskaakaan, miten niiden lapset eläintä kohtelee. Ja vierasta koiraa ei mene mun lapset sorkkimaan, eikä kenenkään pitäisi antaa kakaroidensa tuosta noin vain tulla räpeltämään mun koiraa ilman lupaa.

Vierailija

Koiria on eri rotuja ja niillä on hieman erilaiset tavat. Yksinkertaistan ; pystykorvat pitävät haukunnallaan linnun paikallaan että metsästäjä ehtii apajille. Ajokoirat ajavat saaliin liikkeelle. Saksanseijojat jähmettyvät ja kuonollaan osoittavat saaliin sijainnin (eivät päästä ääntäkään) jne..

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Koiria on eri rotuja ja niillä on hieman erilaiset tavat. Yksinkertaistan ; pystykorvat pitävät haukunnallaan linnun paikallaan että metsästäjä ehtii apajille. Ajokoirat ajavat saaliin liikkeelle. Saksanseijojat jähmettyvät ja kuonollaan osoittavat saaliin sijainnin (eivät päästä ääntäkään) jne..

Vierailija

Mitä itse tekisit jos koirasi purisi lastasi? Odottaisit että tapahtuisi pahempaa? Priorisoi nyt vähän! Lapsi tulee aina ensin,tietenkin.

Vierailija

Se ohjaaja on yleensä noin 100 metrin päässä. Eikä ainakaan minun tietääkseni kukaan ole saanut sydäriä. On näiden koirien avulla kuitenkin löydetty enimmäkseen vanhuksia, eikä mitään ongelmia ole ollut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat