Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska ne lapsilisät tulee

Vierailija

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija

Vai voiks jo olla keittämättä kun mies syöny jo pidempään kiinteitä ihan hyvällä menestyksellä - välillä tietty tulee huonomman syömisen päiviä mut eihän syömään voi pakottakaan.

Vierailija

Kun ei olla voitu vielä ees...tiäätte kyllä mitä ;)

Ettei parisuhde nyt vauvan takia menis pilalle ja mies vieraisiin :(

Kyl ainaki mun serkun kaiman täti oli jättänyt,eikä vauva siitä MITÄÄN TRAUMOJA OLLU SAANU.Eihän ton ikänen ees mitän tajuu,et kuka sitä hoitaa jne

No joo,lähenkin jo pakkaamaan.

Tsaukkis

t.Jannecca-Mirollan äiti

Vierailija

Mulla on kyllä nyt menkat, mutta ihan erilaiset kun ennen.Ja sit on näit outoja tuntemuksi...samoja ko aikasemmin ku olin raskaana.

Jos tosi kovaa puristaa,niin tisseihin sattuu!Ja sehän on yks raskauden merkki, eix vaa?!

Ja tänään mul oli koko ajan kuuma!Mä muistan viimeks mul on kans kuuma tälleen.

Eihän se ilmasta johdu, koska eihän täällä nyt vielä oo ees lämmin.Fleesessä kulen vielä, kun ei ole tuolla Siperiassa viel + asteita.

Ja sit mun maha on ihan turvoksissa.Vois tietty johtuu menkoistakin, mut en oikeen usko.Voisinkohan jo tehä testin?

Vierailija

olevani tyttöjen äiti, kun tytöt on niin kovia kirkumaan ja kitisemään ja vikisemään ja muutenkin vaikeita. Onneks oon saanut vaan poikia, pojat ne jatkaa sukua! 99% maailman ihmisistä tahtoo vaan poikia. Odotan 16. lasta ja toivon satasella, että olis kanssa poika, jos tyttö, niin jätän varmaan sairaalaan. En siis kestä mitään Barbie-leikkejä ja muita. Onks muita samassa tilanteessa?!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat