G: Noloin pierukokemuksesi?

Vierailija

Sivut

Kommentit (143)

Vierailija

Ollessani raskaana oltiin miehen ja esikoisen kanssa katsomassa käytettyä syöttötuolia yhden perheen luona. Päätettiin sitten ostaa se ja maksettuamme menimme pukemaan kenkiä eteiseen. Kyykistyin solmimaan poikani kengänauhoja ja siitä pystyyn ponnistessani päästin (no, se vaan tuli) ilmoille kaikuvan töräyksen. Onneksi esikoisemme ei kommentoinut ääntä mitenkään, olisin muuten purskahtanut nauruun saman tien... rappukäytävässä nauroin silmät vesissä kun kuvittelin tuon perheen ilmeitä poistuttuamme. Harvoin sitä kukaan umpivieras tulee omaan kotiin paukuttelemaan :D

Vierailija

Vauva oli vielä pieni. Meillä soi rauhallinen musiikki hiljaisella taustalla kun vauvamme nukkui. Mieheni lähti vaihtamaan levyä soittimesta ja kyykistyi(Oli ajatellut samalla löysäillä vähän kaasuja) ja samassa kuului oikein KUNNON rysähdys. Vauva hypähti sängyssään kun säikähti. Mulla pääsi hervoton nauru. Mies yritti selittää kovana, että odotti tuhnua tulevaksi.

Vierailija

Seurustelin ensimmäisen vakavan ja pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa ja hankin kaiken mahdollisen valistuksen sänkytouhuihin Reginasta. Varmaanki " naisten unelmista" olin sitten lukenut, että nainen saa paremman nautinon supistelemalla ns. rakkauslihaksia. Ja siinä kesken petipuuhien sitten tämä oppi juolahti mieleeni ja päätin kokeilla, mutta mutta... Kokemattomuuttani ja osaamattomuuttani siinä sitten yritin itsestäni näitä em. lihaksia löytää ja lihasten supistelun sijasta pierasin sit niin kovasti et poikakaverin pallit senku täris! Se repes nauramaan ja mie perästä, nolouttani peitellen...:) Sekii varmasti muistaa tuon aina vaik erosta on jo 10 vuotta...

Vierailija

Kerran kaverini heräsi siihen kun vauva päästi kunnon pörinät (ja kakat) vaippaansa ja hänen nenänsä oli aivan kiinni vauvan takapuolessa. Kiva herätys!

Vierailija

luokkatoverini alkoi esitelllä minua heille. Samalla, kun nousin seisomaan kätelläkseni ja sanoakseni nimeni, minulta pääsi äänekäs pöräys. Vanhemmat katsoivat tuimasti, tervehtivät ja häipyivät...

Olin kuolla häpeästä! Nämä vanhemmat suhtautuivat minuun aina hiukan nuivasti ja manasin moneen kertaan sitä paukkua, joka jäi heille ensivaikutelmaksi minusta...

Vierailija

seisoin lääkärin edessä selin, ja jännitin käsivarsia minne se nyt sattui käskemään, kun hän piti vastaan. noh... " ja ylöös..." " proooooot *hirveä haju ja nolotus*"

mun vatsa ei kestä suunnilleen mitään, sipuli on kaikista pahin. olen yksin ollessani ihan hirvittävä hajupommi!

Vierailija

tunnettu vasta pari viikoa. Kumpikaan ei ollu törissy toisen kuullen. Sitten yksi ilta katottiin telkkua sängyllä löhöten ja tuli totaalinen tarve keventää. Päästin kauheen hajusen sihipierun. Exä alko nuuhkia ja katto muhun. Mä vaan totesin että ``tehas haisee`` (sijaitsi n. km:n päässä) ja meni täydestä, kunnes oli pakko toistaa. Hilivatti että hävetti

Vierailija

pörinät (on ilman vaippaa, tuli pelkkää ilmaa onneksi..) ja seuraavaksi hän poistui hetkeksi hajupilvestä takavasemmalle. Parin minuutin kuluttua palasi syliini istumaan. Oli vierustoveiden kanssa hauskaa. :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat