Laser-leikkauksen jälkeinen sameus?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Leikkaus tehtiin eilen n.klo 18 ja lääkäri sanoi sameuden poistuvan neljän tunnin aikana. Minulla teksti sumentuu vieläkin. Miten teillä muilla,koska näkö tarkentui? Minkäänlaisa kipuja ja valonarkuutta ei onneksi ole.

Kommentit (15)

Vierailija

PRKn jälkeen sameutta voi olla pidempäänkin, eikä siitä tarvitse huolestua. Eri potilaiden välillä toipuminen etenee myös eri tavoin. Pienissäkin asioissa kannattaa soittaa toimenpiteen tehneeseen paikkaan. Olet maksanut siitä kyllä sen verran, että ota kaikki palvelu irti.

Vierailija

Oliko se nyt Wasic nimeltään. Se tehtiin molempiin silmiin. Mulla on kontrolliaika kolmen viikon päästä joten jos silloin on vielä kysyttävää niin aion kyllä pitää puoleni.

Vierailija

Jännitti kyllä kovasti ei voi kieltää.

Masennus on edelleen keskivaikean tasoista mutta koska masennukseni on enemmän pelkoihin ja ahdistukseen liittyvää niin terapiasta on ollut apua paljon. Nyt varsinkin usko tulevaisuuteen on hyvä kun pääsen aloittamaan pitkän terapiasuhteen.

Itse aiheesta sen verran,että huomasin kyllä miten ihmiset jo siellä odotusaulassa operaation jälkeen reagoivat eri tavoin,joten eiköhän toipumisen suhteen ole ihan sama juttu. Toivottavasti.

Vierailija

Mulla maksoi (molempiin silmiin tehty leikkaus) 2860e. Hirvittävän kallis mutta jos se tuo silmälasittoman elämän niin on ollut sen arvoista. Tokihan siihen riskejäkin liittyy mutta lääkäri kertoo ne todella tarkkaan ennen leikkausta eikä pelkoa ole ainakaan näön menetyksestä. Jos taas leikkaus epäonnistuu niin korjausleikkauksen saa samaan hintaan.

Menetelmät ovat kehittyneet huimasti esim.vuoden 2000 jälkeen. Turvallinen operaatio on siis kyseessä.

Vierailija

tosin prk-tekniikalla tehdyssä. Jonkun aikaa oli noita samentumia, silmien kuivimista,ym, mutta ajan myötä katosivat. Kyllä se siitä! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat