Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä seksiaktissa sinua on erityisesti kehuttu?

Vierailija

esim. suuteleminen, paneminen ja missä asennossa, suihinotto vai joku muu?

Kommentit (11)

Vierailija

Olimme tällöin kanoottiretkellä/telttailemassa ja satuin käymään puskassa pissillä juuri kun silloinen poikaystäväni kertoi muille kundeille kuinka mahtavaa meillä oli sängyssä. Oli kyllä kohtelias eikä mennyt edes mihinkään yksityiskohtiin vaan sanoi, että hän ei ole koskaan kokenut yhtä mahtavaa seksiä kuin minun kanssani ja että se oli jotain ylimaallista. Kylläpä hiveli itsetuntoa ja hän taisi saada extra kiihkeää kyytiä sinä yönä ihanassa kesäyössä paljaan taivaan alla (itikat vaan vähän kiusasivat) ;o)

Täytyy myöntää, että hänen kanssaa todella synkkasi. Oltiin _niin_ rakastuneita ja jatkuvasti toistemme kimpussa. Olen kyllä sen jälkeenkin saanut kuulla olevani ihanan estoton ja suora. Suuseksi sujuu, mutta selkeästi kyllä huomaa, että miehet on yksilöitä kuten me naisetkin, toiset tykkää toisesta, toiset toisesta.

Vierailija

ei se kyllä musta seksiaktia ole... Mutta eka jätkä jota suutelin... Hän ei uskonut, että se oli ensisuudelmani. Olin 16v ja hän.... erm... 10v vanhempi.

Sama juttu aina joka kerta myöhemminkin. keskiverto enemmän intohimoa ja kekseliäisyyttä, näistä kehuttu.

Vierailija

Suihinotosta, aktiivisuudesta, yleensäkin seksikkyydestä, pillun ulkonäkö ja " koko" , rinnat, ääntely, suutelu...KAIKKI.

EIKÖHÄN NE MIEHET KEHU KAIKESTA KAIKKIA?!

Uusimmat

Suosituimmat