Pahin sanallinen loukkaus, joka teille on sanottu?

Vierailija

Mulle: naamas näyttää ihan haisevalta pillulta. Olin silloin 6 v.

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

yläasteella mua haukuttiin huoraksi, vaikka olin neitsyt enkä edes ensisuudelmaa saanu. se tuntu pirun ikävältä.

aikuisiässä muhun sattu kun yks mummo huuti mulle itiksessä, että " oletko myynyt sielus saatanalle?" johtuen vaatetuksestani.

Vierailija

" Tehän voitte vielä poistaa sen?" kun odotin onnellisena toista lastamme. Kun suutuimme tästä, hän katkaisi siitä loukkaantuneena välit 3 kk. Olisi vaan katkaissut lopullisesti, siitä kääkästä on ollut niin paljon riesaa. Kun menimme kihloihin hän onnitteli" vai viet sinä minulta pojan" Jo tavatessamme hän tokaisi että " eikö teidän olisi parempi erota?" Ja me olimme hurjan onnellisia yhdessä! Paska akka! No, ei appiukko ole sen fiksumpi" Luuletko sinä tosiaan että sinä määräät täällä?" ..siis omassa kodissani en olisi saanut sisustaa yms.

Vierailija

Laita silikoonit.

Nää sanoi mieheni seurustelumme alkuaikoina. Otin huumorilla, sillä olihan mulla kumminki b-kupit. Tuosta on jo kymmenen vuotta aikaa ja sen jälkeen ei ole loukannut mua juuri lainkaan, joten erota en aio!

Vierailija

joutunut kuulemaan. Eipä tunnu kauhean kivalta, että tulevat tällä tavoin uudelleen vastaan. En ymmärrä mitä mieltä ottaa omakseen näin huono kokemus. Hyvä muistutus jälleen kerran kuinka netissä ei tosiaan kannattaisi kirjoittaa mitä sattuu.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Mulle: naamas näyttää ihan haisevalta pillulta. Olin silloin 6 v.

Olen joskus kirjoittanut tänne palstalle ulkonäkööni kohdistuneista loukkauksista, joista tämä oli yksi. Tämän loukkauksen sanoi esikoulukaverini isoveli, jonka tämä tyttö sitten minulle kertoi. Älkääpä varastako toisten kokemuksia, edes niitä ikäviä.

Vierailija

sanoin mieheni veljen vaimolle, että " tämähän on vähän nyt niinku mun ensimmäinen äitienpäivä!!" siihen tää ihminen vastas, että " pöh, eihän teillä oo vielä lastakaan"

tuntu aika keljulle

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat