lauantai ilta oli elämäni PELOTTAVIN!!!! :(

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (125)

Vierailija

...eteisessämme on peräkkäin kolme roikkuvaa lamppua,katsoin lamppuja,sammutin ne ja juoksin peiton alle.

kuulin outoa ääntä eteisestä ja sydän pampatti hullunlailla,aivan kuin joku olisi ollut meillä lisäkseni.

juoksin ja napsautin valot päälle ja menin äkkiä takaisin sänkyyni.katseeni kiinnittyi heti keskimmäiseen lamppuun jossa roikkui....

Vierailija

Usein varsinkin ulkomaista vessapaperia käyttäessä wc:n putkisto käyttäytyy kuvailemallasi tavalla. Entä sukka, oliko se puuvillaa? Veikkaan, että se oli keinokuitua. Ne tarrautuvat monesti juuri eteisen lamppuihin kun ne oirehtivat allergiaa. Kannattaa käyttää puuvillasukkia.

xsxxc

Vierailija

ja mua ei todellakaan naurattanut sillä hetkellä,ja tiedän että kuulostaa todella hölmöltä,mutta on aivan totta.

niin ja meillä on siis sellainen pitkä eteis aula jossa lamput roikkuvat,ja sängystäni on suora yhteys aulaan.

Vierailija

Otsikko taisi olla jotain: mitä yliluonnollista sinulle on tapahtunut? tms.

Minä uskon yliluonnollisiin asioihin ja on pakkokin uskoa, koska olen niitä todistanut. Uskon myös että lastani suojelee jokin enkeli tai hyvä henki. Hän on lyhyen elämänsä aikana säästynyt niin monta kertaa niin uskomattomilla tavoilla. (on mm tippunut pää edellä korkealta, sopivasti ollut peiton lieve juuri pään alla -vastaavia pelastumisia on paljon)

Kuvaamasi tilanne on varmasti pelottava, mieti mistä kaikesta puhuit ystäväsi kanssa ennen sitä. Ehkä rukoilemalla saatte hengen karkoitettua teiltä.

Vierailija

löysin kakastani sulamattoman herneen. Tästä syystä pidänkin aina herneistä tehtyä kaulakoruani kaulassani, jotta Saatana ei tulisi minua viemään. Kotitonttuni sen sijaan tykkää herneistä ja joudun silloin tällöin korjailemaan kaulakoruani, josta tonttu perkele vie aina muutaman. Ilkeä kuin mikä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat