****Rukousketju****

Vierailija

Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että laitetaan esirukousta kaipaaville oma ketju, jossa halukkaat voivat myös rukoilla toistensa puolesta!

Eli Mistä aiheesta haluaisit puolestasi rukoiltavan (kerro hiukan tilanteestasi)?

Ja olkaa niin kilttejä, että pidätte ilkeät kommenttinne ihan ominanne, koitetaan tehdä edes yksi ketju jossa kukaan ei ole ilkeä =)

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Minäkin, agnostikko uteliaisuuttani tulin katselemaan, minkälaisiin asioihin te uskovaiset pyydätte rukous apua.

" kolkuttavalle avataan, pyytävä saa :)" , sanoi nro 34. En oikein usko tuohon, sillä joskus muinoin vielä kolkutin, eikä avattu, pyysin, muuten saanut. Elämässäni on ollut monta paikkaa, jossa jumalaa olisi tarvittu, mutta miksi sitten en ole häntä kohdannut(jos kerran on olemassa)?

Nytpä tässä teille testi, hyvät rukoilijat ;)

Rukoilkaa minulle usko. Haluaisin olla uskossa, koska silloin elämä olisi helpompaa, voisi jättää teidän lailla murheet ja huolet " herran haltuun" . Mutta kun en voi uskoa, en voi huijata itseäni uskomaan sellaista, jota sydän ei tunne, ymmärrätteköhän?

Minä lupaan olla avoimin mielin ja tarkkailla mieltäni ja itseäni, merkkejä jumalasta. Eikun käsiä ristiin vaan sitten, siskot ;)

Ihanaa ja aurinkoista kesää kaikille!

Vierailija

Olemme juuri tuleet kokouksesta (tai on siitä jo hetki aikaa, kun kelloa katson).. Mies ei ole uskossa, toivoisin että hänkin saisi kokea saman kuin minä... Nyt kun kysyn; oletko uskossa? Hän vastaa; en tiedä. Toivoisin että joku päivä tuo en tiedä vaihtuisi selvään kyllä vastaukseen. Vuosia istunut vieressäni joka ikisessä kokouksessa ja tilaisuudessa.. Rukoillaan minulle voimia, mitä voisin tehdä asian hyväksi? Kutsuuko Jumala edes miestäni? Joskus tuntuu ettei mies ymmärrä mistä jää paitsi ja toisaalta etteikö hän arvosta tätä tärkeää asiaa kun ei ota sitä omalle kohdalleen? Esiruokousta siis kaivataan...

Vierailija

Eli 3v tytöllemme toivoisin kovasti pikkuveljeä tai pikkusiskoa. Ei ollut kovin helppo ensimmäinen raskaus, tyttö syntyi n.3.5 kk etuajassa. Nyt iloinen ja pirteä tyttö, toivoo kovasti pikkuveljeä.. Minulla kuukautiset kovasti epäsäännölliset, rukouksia toivoisin että niistä tulisi säännöllisemmät...

Vierailija

Itse saan kiittää Jumalaa monesta asiasta: upeasta miehestä, opiskelupaikasta, terveydestä, ystävistä, perheestä, töiden riittävyydestä, ts. siitä, että kaikki on hyvin:)

Vierailija

ettei heille koskaan sattuisi mitään todella pahaa. Ja että saisin elämäni järjestykseen niin että pystyisin tarjoamaan lapsilleni muutakin kuin kasapäin rakkautta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat