VARKAUDESTA äitejä/tulevia äitejä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Haeskelen varkaudesta ja lähettyviltä äippäkavereita. Itse odottelen vauvan syntyväksi loppuvuodesta 2005. Olen vähän päälle parikymmentä ja asutaan miehen kanssa varkauden lähistöllä.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Yritetäänkö tapaamista isommalla porukalla?? Onko kiinnostuneita?? Jos on niin laittakaa aikaa ja päivää milloin mahdollista!! Niin pistetään treffi pystyyn. Meillä kotona voitas vaikka eka tapaaminen järjestää. Olen perjantaihin asti töissä jonka jälkeen aikaa olis.

Vierailija

Oisko 1.8 eli parin viikon päästä maanantaina?? Oisko abc hullu paikka tavata? Siellä olisi pallomeri ja tilaa isommalle porukalle? vai meneekö liian kauas?? Onko kaikille auto käytös?? Ilmoitelkaa mikä paikka olisi hyvä?? Meille sopiu tapaamis paikaksi mikä vain. Tuo päivä olisi hyvä sillä olen vapaalle töistä ja lapset kotona? Vai oisko uimaranta jos on hyvä ilma??

Mulle voi kirjoitella osoitteeseen: niina.henttinen@kolumbus.fi

Vierailija

Ystäviä ei ole koskaan liikaa ja minulla ainakin liian vähän.

Meillä on kaksi tyttöä ja kolmatta lasta ootellaan.

Olisi mukava saada uusia tuttavuuksia, päivät käy välillä pitkiksi.

Vierailija

Täällä 26 vuotias kahden lapsen äiti varkaudesta. Olisi kiva saada uusia tuttavuuksia!! Kolmatta kuumeillaan kovasti täällä.

kirjoitelkaa!!

Vierailija

Elikkäs, vieläkö löytyy Varkauden äitejä? Minä itse olen vielä aika tuore äiti (tyttö nyt 5vko), eikä tuttavapiirissäni ole juurikaan samassa elämäntilanteessa olevia kavereita... Joten äippäkavereita kaipailisin. Olisi kiva jos löytyoisi joku, jolla suunnilleen samanikäinen lapsi. Toki muutkin ystävät aina tervetulleita... Asustelen pussilanjoella, auto mulla käytössä ja ikää 28v. Laitelkaahan viestiä =)

Vierailija

Olen myös varkaudessa asuva työssä käyvä äiti ikää 26v poika toukokuussa tuli kaksi vuotta perheeseen kuuluu myös isä 27v. Toista pienokaista kuumeilen kovasti.

Vierailija

Lueskelin noita viestejä ja aattelin vastata sun viestiin.Me asutaan pojan kanssa (5kk) Joroisissa ja ollaan paljon myös kahdestaan kun mies käy Oulussa asti töissä...

Ois kiva saada uusia ystäviä kun ei olla kovin pitkään vielä täällä savossa asusteltu,niin on ollut aika yksinäistä aina välillä :)

Vastaile jos kiinnostaa!

Vierailija

Varkaudesta minäkin. Olen 24 vuotias. Kotoa löytyy mies ja 4 vuotias tyttö. Toista kuumeilen kovasti. Oisi mukava saada uusia ystäviä myöskin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat