Vaihtaako joku oikeasti lakanat kerran kuussa tai harvemmin???ev

Vierailija

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Likaiset lakanat haisee... Hiki ja kaikki pölypunkit inhottaa... Ajatella, että joku o nii nturtunut paskasten lakanoiden hajuun ettei itse sitä erota!

Vierailija

joten siinä mielessä on ymmärrettävissä, että jotkut vaihtavatkin ne haisevat lakanat useammin kuin ne, jotka haisevat vähemmän.

Vierailija

Jopa kun synnytyksen jälkeen pääsin kotiin ja nukuin ilman alushousuja, lakanat oli ihan veressä, joka sitten kuivui ja lakanat vaihtuivat vasta yli kuukauden päästä kun jälkivuoto oli kokonaan loppunut.. Itseasiassa taisin odottaa jopa seuraavia menkkoja ja vasta niiden jälkeen vaihdoin lakanat.

Sitten kun mullakin on varaa hankkia taloudenhoitaja joka hoitaa noi hommat niin eiköhän ne lakanatkin vaihdu tiuhempaan :D

Vierailija

mutta lapsen petivaatteet sekä omani vaihdan 2 viikon välein, joskus usemminkin jos siltä tuntuu.

En voisi ikinä nukkua samoissa lakanoissa yli kuukautta. yök.

Vierailija

Niin, peseydyt varmaan ennen pukeutumista ja itsesi pyyhkeeseen kuivaamista, joten KAS, miksi pesisit vaatteitasi tai pyyhkeitäsi..

Yök!

Vierailija

Ja joka viikko pyrin tuulettamaan. Joskus vaihdankin joka viikko jos innostusta riittää.

Mulle olis tosi vaikeeta nukkua samoissa lakanoissa kuukausi..oon sen verran hygieniafriikki :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat