Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykologi! Kerro tieteelliset perusteesi kotihoidon puolesta ilman mielipidettä.

Vierailija

Kuulen ne mielelläni.

Toistan: ei mielipidettä, vaan kasvatusalan ammattilaisten näkemys, jonka pitäisi pohjautua tutkittuihin juttuihin.

Sivut

Kommentit (272)

Vierailija

Psykologina voisin vastata tähän, että Suomessa on psykologeilla olemassa jatkokoulutusohjelma, jossa työn ohessa voi tehdä lisurin. Eli ei todellakaan tarvitse olla valmistumisen jälkeen yliopistolla 10 vuotta putkeen, jotta voisi järkevää tutkimusta tehdä. Tulen itse olemaan kotona reilut 4 vuotta, enkä usko että se mitenkään vaikuttaa tuleviin suunnitelmiini jatko-opiskelujen suhteen.

Vierailija

Muuten lapsenteon voisi jättää paremmilleen.

Lukekaa tuo linkki ja miettikää uudelleen, haluatteko olla lapsenne kanssa vai ette, mikä on oikeasti tärkeää elämässä. Vetää nimittäin hiljaiseksi.

Vierailija

Puhutte hyvän asian puolesta mutta ilmasette sen minusta väärin, ilmasette sen syyllistämällä ja tuomalla esiin muka omaa paremmuuttanne äitinä. Tuonkin energian voisitte oikeasti käyttää vaikuttamiseen, siis oikeaan vaikuttamiseen ei syyllistämiseen, esim. kotihoidontuen korotuksen puolesta joka mahdollistaisi monelle sen että voisivat jäädä kotiin.

Niin ja itse olen ollut päiväkodissa veljeni kanssa vuoden ikäsistä asti, äitini jäi leskeksi ja on kyllä maailman paras äiti ollut vaikka teidän mielestänne ei ole ollut. Mutta töitä oli tehtävä että sai meidät elätettyä. Meistä kasvoi täysin normaaleja ihmisiä, ei vaikeuksia ihmissuhteissa eikä äiti suhteessa niinkuin joku neropatti tuolla aikasemmin väitti että ne tarumat voivat näkyä ihmissuhteissa tai suhteissa vanhempiin, paskat sanon minä. Kunnioitan ja ihailen äitiäni ja must voisitte tuon uskomattoman energianne käyttää paremmin esim just taisteluun kotihoidontuen nostamisesta. piste.

Vierailija

- liian tunteenomaisesti suhtautuu. KOmmentit " pitäisi kieltää (lailla)" eivät sovi asiantuntijan suuhun.)

http://www.stakes.fi/tiedote/vuosi99/68.htm

Ja tuosta linkistähän selviää myös se, miksi PÄIVÄKOTILAPSET OVAT SOSIAALISEMPIA JA PÄRJÄÄVÄT PAREMMIN MYÖHEMMÄSSÄ ELÄMÄSSÄÄN. Ette kai te nyt ole unohtaneet sitä taannoista ruotsalaistutkimusta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat