Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen posliini: kiihottava vai naurettava?

Vierailija

Sellainen kaikki karvat pois palleja myöten.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

eikä muutenkaan tuollaisiin vouhotuksiin lähde. Se on se pallihiki ja reuhottavat karvat mikä miehen tekee! Tai sitten minä olenkin homo :)

Vierailija

Minä ajelen pallit ja välillä ihan kaiken, esim. nyt on posliini..

Ei voi olla palleja ajelematta, kun jos en ajele, niin vaimo ajelee multa.. Se tykkää hyväillä ja välillä vähän imeskelläkin niitä..

Kainalotkin ajelen ehken sellaisen kuukauden välein.. Ei haise hiki..

Vierailija

Kun karvat Veks...., Olen lukunut ( täälläkin) että SE pituus ratkaiseen vaikkakin jos on liian pitkä niin se sitten sattuupi sinne kohdun nipukkaan.....

Vierailija

ajaa vaikka kaikki karvat pois jos se vaan vaimoani kiihottaisi

ja toisaalta on varmasti kivempi ottaa suihin karvatonta kuin karvasta munaa??

-mici-

Vierailija

jotenkin outoja miehiä, kun kenelläkään ei ole kasvanut terskassa karvoja ja sitä kai suihinotossa lähinnä imetään... (esim. viestissä 20 kun sanotaan, että mukavampi ottaa suihin karvatonta munaa).

Järkyttävää siis karvojen ajelu niin miehillä kuin naisillakin; maltillinen siistiminen toki eri asia.

Vierailija

Eli ei meillä ainakaan riitaa tule miehistä ;-)

Hyvä näin, minä voin pitää mielihyvin kaikki posliinimunat ja posliinikainalot, nam nam hygieenistä!

Vierailija

Jotenki sellanen on epäaito ja ainakaan mä en sellasesta kiihotu. Oon myös pienen siistimisen kannalla, varsinki jos karvat todella rehottaa...

Kun kuitenki niillä karvoilla on joku tarkotus.

Vierailija

Muuten ei suihinottoa tipu. Karvapallit haisee ja suusta karvojen nyppiminen pilaa fiiliksen.

T. nainen, joka säälii naisia joiden miehet eivät aja kainalokarvoja. Yäk!

Vierailija

Ja todella, kenen miehen kullissa karvat kasvaa, vai mitä te niitä karvoja oikein syötte??? :-D

Vielä vastenmielisempää ja naurettavampaa on kuitenkin jos mies ajaa kainalokarvansa, JAIKS!!!!!!!!!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat