Näin uikkahallissa posliinin livenä

Vierailija

Kokematon kun olen, en ole ennen nähnyt moista ihan oikeesti. Tuli oksettava olo. Lapsen pimppi aikuisella naisella. Eka ajatus (uskokaa pois!) oli, että onkohan sillä joku tauti, voi raukkaa, kun karvat ei kasva. Vasta sekunnin kuluttua tajusin, että tää on nyt NIITÄ.

Tää muuten ei ole provo. Joitain meistä oikeasti yököttää, vaikkei etukäteen olis niin luullut. :P

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Se on posliini ja sieltä pyhimmästä kimaltaa vielä iso kiiltävä kivi :D

Ei ole kukaan sanonut, että näyttää lasten pimpalta, mutta joskus saunassa istuvilta mummoilta ilme muljahtaa.

Eiköhän sen pimppansa saa pitää just sellaisena kun ite haluaa? Mulla on usein kiitorata, mutta joskus kokoposlari, ihan omien fiilisten mukaan. Kokoposlari on kiva, koska silloin näkyy korukin paremmin.

Vierailija

pillukarvojen perusteella, ei hyvää päivää!

Ihan yhtälailla kainalo ja säärikarvat ajellaan, miksi siis pillukarvat ovat jotenkin eri asia? eihän pikkutytöillä ole sellaisiakaan!

Miksei kalju sitten tarkoita sitä että haluaa olla vauva?

Ihme saatanan hörhöjä täällä...

Ja niin, kyllä aikuisen posliinipimppi on täysin erinäköinen kun pienen tytön!

Vierailija

Karvathan kasvaa takas, joten ajattelin (lähes) posliinin olevan kokeilemisen arvoista, kun asiasta kerran niin paljon kohkataan puolesta ja vastaan. Jätin pienen kolmion eteen, mutta muuten tuo " pervo" mieheni ajeli kaikki karvat alapäästäni veks. Omasta pyynnöstäni :)

Ja nyt en enää tajua miksi EN tajunnut aikasemmin pitää alapäätä sileänä! Tämä on tuhat kertaa siistimpi ja aistikkaampikin meille molemmille kuin karvainen pöheikkö. Eikä miehelläkään ole mitään sitä vastaan, ettei enää tarvitse syljeskellä karvoja suusta...

Vierailija

Itse en ole nähnyt MISSÄÄN posliinia. Täällä maalla se on kai harvinaista.

Itselle ei tulisi mieleenkään ajella kakkia karvoja pois, siistin kylläkin.

Minustakin ajatus kokonaan karvattomasta alapäästä on vähän (tai paljon) kammottava ja samaan aikaan huvittava.

Silti jokainen tekee kuin tahtoo.

Vierailija

ympärileikataan. Käytetään vuosikausia hyväksi..

Te huvittelette regastamalla alapäänne.

On kyllä aikoihin eletty. Toivottavasti maksatte kaiken ihan itse hamaan

tulevaisuuteen asti. Jotenkin vain tuntuu, että olette yhteiskunnan elättejä.

NORMAALIN ja TYÖSSÄKÄYVÄN IHMISEN mieleen ei moinen edes juolahtaisi. Saati että siihen olisi edes mielenkiintoa tai aikaa.

Menkää Afrikkaan, siellä ympärileikataan ihan ilmaiseksi. Kiinnipitäjätkin nauttivat toimituksesta. Jos sillä säästyisi edes muutaman tytön kidutus.

Vierailija

Tämäkin on ihan tavallinen kotiäiti, jonka lävistyksen maksanut mies nauraa tuossa vieressä partaansa näille kommenteille.

Vakavasti puhuen, ympärileikkauksilla pyritään vähentämään naisen seksuaalista kiihotusta, estämään erogeenisen kudoksen toimintaa, lävistyksillä on ihan päinvastainen tarkoitus. Kipu kestää 3 sek, mutta nautinto vuosia.

Vierailija

posliiniksi ja täytyy sanoa, että kyllä se mun pillu näytti ihan pimpiltä sen jälkeen. Ainakin mun värkki näytti peilistä katsottuna ihan samalta kuin pikkutytöllä, aikuisenkokoinen tietenkin, ja eri näköinen värkki levällään ;))) kyllä mulle tuli outo ja pikkutyttömäinen fililari pimpsastani. Sittemmin olen jättänyt päälikarvat ja ajelen vain häpärit.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat