Hanski ja SatuRaatio?

Vierailija

Mites teillä menee? Vadelma

Kommentit (4)

Vierailija

Exän kanssa menee siedettävästi, hänen henkilökohtaiset ongelmansa hivenen haittaavat vuorovaikutusta, mutta kun sen tietää, niin pelaan hänen kanssaan sitä peliä, mitä hän haluaa pelattavan. Yllättäen ja kuin varkain nurkan takaa on elämääni astumassa uusi mies. En tätä todellakaan edes toivonut saati sitten suunnitellut. Jotenkin vain elämä heitti eteeni miehen, jonka kanssa voin sanoa, että olemme sielunkumppaneita. Arvot ja elämänasenne ovat niin samanlaisia, että se ihan häkellyttää. En tiennyt että tällä iällä voi tämmöinen onni vielä kohdata. Mutta hitaasti hyvää tulee, lapseni elämää on sotkettu jo sillä exän kuviolla ihan riittävästi ja minä kyllä tulen toimimaan aikuismaisesti tämän asian kanssa ja kuten arvata saattaa, niin uusi onneni on tietysti ihan samoilla linjoilla minun kanssa.

Kiva kuulla, että teillä menee paremmin. Olen tässä viime aikoina miettinyt paljon parisuhdetta ja sen kantavia peruskiviä sekä sitä työtä mitä pitää/kannattaa tehdä parisuhteen hyvänä pysymiseen ja siihen, että puoliskot eivät erkane toisistaan liian kauas. Kaikki se työ mikä parisuhteeseen panostetaan molemminpuolisesti (ei riitä että toinen panostaa), niin taatusti kantaa hedelmää. Minulle avoimuus ja rehellisyys ovat myös hyvin tärkeitä, varsinkin kun tiedän, että miten käy jos ne ovet suljetaan.

Vadelma

Vierailija

Menee ihan hyvin. Mies on ryhdistäytynyt ja itse ottanut asiaksi meidän avioliiton epäkohtien parantamisen. Saimme vihdosta viimein puhutta asiat halki ja arki alkoi sujua mutta yllätys yllätys, tämä toinen nainen lähetti miehellenin viestin. Outo tapaus. Tiesin kyllä odottaa sitä mutta mieheni oli yllättynyt ja jotenkin pettynyt koska olin oikeassa naisen suhteen. heh tunnen hänet ilmeisesti paremmin kuin mieheni tuntee. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan mutta jotenkin minulla on rauhallinen ja hyvä olo, samoin kuin miehelläni.

Mitenkäs sinun elämäsi? Onko kaikki asettunut kohdalleen?

T:Hanski

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat