Vihaan itseäni- onko syytä?

Vierailija

Lihon todella helposti (huonot geenit). Teen päivittäin pitkiä lenkkejä vaunujen kanssa ja ratsastan 1-2 kertaa viikossa. Painoa on 80 kg ja pituutta 170 cm. Yleiskunto on hyvä ja esteratsastus sujuu. Olen vain niin tyytymätön pulskaan ulkonäkööni. Kaikkea on yritetty, ties mitä ruokavalioita, mutta paino palaa takasin heti kun alkaa syödä normaalisti. Ei siis mitään herkuttelua/ahmimista. Haukkukaa jos on syytä. Liikunnan puutetta tämä ei ainakaan ole - lihakset katkuvasti kipeänä.

Kommentit (13)

Vierailija

niin et liho vaan laihdut ryminällä tuolla liikuntamäärällä...

Onko päivän aikana nälkä....jos syöt aina kun on nälkä niin et laihdu ainakaan..

Vierailija

Kannattaisiko hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet?

Terveysongelmia sinulle tuskin (ellei sitten jotain syömispulmia jos yrität epätoivoisesti laihtua) tulee koska liikut niin paljon ja syöt hyvin.

Vierailija

OLen ehkä läski, mutta erittäin suorituskykyinen ratsastajaläski. Jalkalihakseni ovat kasvaneet parin vuoden aikana aika paljon, joten osa painosta on ihan lihaspainoa.

Vierailija

minä oon 158 cm ja painan 75-78kg. Hyvin jaksaa Suomipolleni kantaa minua,esteet ja koulu sujuvat niinkuin hoikemmiltakin.

Lenkkeilen kävellen väh. 5x viikossa n. tunnin päivässä ja ratsastelut,hevosenhoitohommelit sekä ruumiillinen palkkatyö päälle.

Olen pullukka,mutta parempi peruskunto minulla on kuin monella hoikalla. Ei ole selkä,jalka tms. vaivoja.Kolesteroli,sokeri ja verenpainoarvot ihanteelliset.

Ole vaan tyytyväinen itseesi!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat