Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ex maksullinen nainen vastaa kysymyksiin

Vierailija

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

tosin olin todella valikoiva asiakkaiden suhteen ja lopulta tapasin vain tiettyjä " vakioasiakkaita" .

Toivon, etten olis ikinä tuohon hommaan eksynyt, mutta tyhmyyksissäni tuli tehtyä niin. Vaikka tienasin paljon rahaa, niin ei se poistanut työn epämiellyttävyyttä.

ap

Vierailija

suomalaisia miehiä, mukavia ihmisiä. Mutta joukkoon mahtui kyllä inhottaviakin tapauksia. Mitään isompia vaara- tai ongelmatilanteita minulla ei kuitenkaan ollut.

ap

Vierailija

Syyttäisitkö itseäsi? Hankalaa luonnetta tai raskauksien myötä kertyneitä liikakiloja. Pohditko koskaan asiakkaittesi parisuhteiden taustoja? Syitä sille mikä sai miehen käyttämään palveluitasi.

Vierailija

En toivo enkä suosittele sitä kenellekään. Joudun hyväksymään koko loppuelämäni sen, että suhteeni miehiin ja seksiin on erilainen kuin ennen. Niin paljon kaikenlaista on joutunut näkemään. Onneksi elämäntilanteeni on nykyään aivan erilainen kuin ennen.

ap

Vierailija

En ollut todellakaan niin köyhä, etten olisi voinut hoitaa talousongelmiani jotain muuta kautta. Minulla oli vuokrarästejä yms, jotka hoidin pois, mutta lopulta ei kyse enää ollut edes siitä. Kun olin homman aloittanut ja huomasin kuinka helposti sitä kautta sai rahaa, en osannut enää lopettaa.

Vierailija

...esim. sitä, että joku korsto raiskaa sut ilman, että käyttää kortsua ja saat jonkun aidstin tai muuta.

Tai että joku äijä on väkivaltainen ja hakkaa sut kun et tee tai näytä tietyltä.

Tai oliks joku joskus pettynyt, kun et ollutkaan rahan arvoinen tai niin kuin monelle varmaan saatto tulla heti orgasmin perään morkkis ja sitten sitä pahaa oloa purki väkivaltaisesti suhun?

Itse nimittäin olin just tänä keväänä ulkomailla, joissa kristittyjen nuorten kanssa käytiin mm. prostituoitujen alueella rukoilemassa ja jakamssa ruusuja tytöille symbolina Jumalan rakkaudesta heitä kohtaan ja monet olivat pahoinpideltyjä ja paljon tehtiin myös murhia tuolla alueella ja eniten ne parittajat tyttöjä hakkas.

Hienoa, että olet pääässyt " kuiville" . Siunausta sulle

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat