Hih mikä kommentti Papa-näytteen ottajalta:-)

Vierailija

olin siis kunnan tarjoamassa ilmaisessa Papa-kokeessa aiemmin tänään ja arpa osui mulle myös sen suhteen että otti Papillooma-virusnäytteen myös ja se kuulema otetaan joka 3lta seulontakävijältä.

No anyway tämä näytteen ottaja oli oikein mukava naishlö ja tuntui tekevän huolellista työtä kun näytteiden ottokin kesti useamman minutin.Ei heti saanu sitä teras putkiloa sisääni,tai sai sisääni mutta siellä kun sitä pitää jotenkin levittää niin kysyi että " oletkos sinä alakautta synnyttänyt ne 2 lastasi" .

vastasin että kyllä vain,kummankin ja miten niin?

vastaus kuului " no kun tätä on vähän vaikea saada tänne ja levitettyä kun on niin tiukat paikat että yleensä alatiesynnyttäneillä tämä sujuu helpommin ja kohdunsuukin aukeaa nopeammin" .

ja tosiaan kummatkin lapseni oli ihan alakautta synnyttänyt:D

Noo nyt täytyy sitten n.8-vkoa kärvistellä tuloksia:-//

Sivut

Kommentit (83)

Vierailija

Mitähän sinä olet vailla kun olet tosiaan noin hapan vai harmittaako noin pahasti että taitaa sinun alapäästäsi näkyä korvatkin?

ap

Vierailija

n seksuaalista itsetuntoa.

Olen nimittäin jo vähän liian monta kertaa kuullut tismalleen saman laulun: " OHO! eipä uskois, että kaikki 10 on syntynyt alateitse" . get the point?

Vierailija

Haluaisitko säkin kuvailla emätintäsi, kun ilmeisesti sun mielestä tämä ap:n avaus oli ihan asiallinen ja fiksu ja muut vain kateellisia. :-) Kerros nyt millainen pilde sulla on, niin voidaan sitten joukolla kadehtia suakin!

Vierailija

Teki vaan mieli ihmetellä asiaa kun en tosiaankaan tollasta kommenttia alapäästäni odottanut asiantuntijalta vaikka en olekaan synnytyksissä mitenkään vaurioitunut eikä pissa karkaile tms.

Unohdin ettei tällä palstalla saa kuin haukkua muita, muu aiheuttaa tälläisen sodan ja vittuilun, säälittävää sinänsä.

Ap poistuu hymyillen

Vierailija

Itse koen ainakin ettei omassani paljoakaan ole eroa entiseen, positiivinen yllätys sinänsä. En kuitenkaan ymmärrä miksi siitä pitäisi tänne tehdä aloitus? Ja miksi mielestäsi ainoa motiivi ihmetellä tätä asiaa on kateellisuus?

Vierailija

on av-palstan julkkis! :-DDD Kerro lisää siitä. Mä haluan tietää kaiken. Kohta se pillu on varmaan seiskan kannessa ja mä ainaskin ostan sen lehden :-DDD

Vierailija

Ihan oikeasti. Mitä sä saat siitä, että kerrot alapäästäsi saamiasi kommentteja vauvapalstalla? (Tuskin tosin olet tuollaista kommenttia saanut)

Vierailija

käsittääkseni vaginismissa on kyse osin psyykkisestä tilasta mikä estää ihan normaalinkin yhdynnän onnistumisen, tamponin sisäänlaiton ym. Ja minä en sellaisesta kärsi enkä ole koskaan kärsinyt,onneksi.

Myöskään orgasmin saaminen ei tuota vaikeuksia pikemminkin päinvastoin;) Joku kysyi mitä saan irti siitä että kerroin näytteenottajan kysymyksen? no mitä himputtia täällä kukaan saa mistään kirjoittamastaan irti, sitä minäkin. Eikös meistä jokainen tänne juttujaan kirjoita osaksi siksi että haluaa jakaa ne ja osaksi siksi että saa mielipiteitä siihen.mitä joku saa irti siitä että kirjoittaa jonkun julkimon imetyksestä tai reimateceistä tai jenniferin reisistä tai mistään?? se on pointtini.

ap

Vierailija

mutta kukaan järkevä ei kerää niillä huomiota itselleen jossain nettipalstoilla. Eiköhän tämä ole näiden " kateellisten" pointti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat