Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Angelina Jolie ostaa itselleen lapsia ympäri maailmaa

Vierailija

kun ei halua/viitsi synnyttää. Julkisuutta hakee näillä lapsilla ja odottaa vanhempien kuolinvuoteella sairaalassa milloin pääsee taas hankkimaan lapsen ja keräämään itselleen " mediaseksikkään" monikulttuurisen lapsikatraan. Eihän nyt samasta maasta voi hakea kahta lasta, vaan pitää olla mustaa ja aasialaista...seuraavana on vuorossa varmaan eteläamerikkalainen.

http://www.iltalehti.fi/2005/07/06/200507063248965_vi.shtml

Sivut

Kommentit (101)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Itselläni on 2 biologista lasta, mutta sitten iski lapsettomuus, jota on kestänyt nyt 6 vuotta. Halusimme kuitenkin lisää lapsia, joten päädyimme adoptioon. Koska olemme ulkomailla asuva perhe, niin emme voi adoptoida Suomen kautta " suomalaisella tavalla" . Joten olemme siis teidän sanojanne lainataakseni ostaneet lapsemme ulkomailta. Maksoimme lapsestamme 12000 dollaria eikä hinta hetkauttanut. Maksaahan ne lapsettomuushoidotkin. Eipä niitä kaikkia lapsia voi auttaa siellä omassa maassaan, eikä se koskaan kuitenkaan olisi sama asia kuin lapsen tuominen hyvinvointivaltioon ja siellä rakastavassa perheessä kasvattaminen.

Vierailija

Sehän on ensimmäinen kriteeri suurin piirtein ulkomaan adoptiossa, kun idealistit maailmanparantajat karsitaan veks. Adoptiossa etsitään lapselle vanhempii ja vanhemmalle lapsi, ei sitä tehdä kehitysapuna. Avustushommat on sit asia erikseen, eikös se A.J. niissäkin oo kunnostautunut kuitenkin? Enemmän kuin sinä tai minä, veikkaan...

Sinkku voi olla adoptiovanhempana Suomessakin, avopari syystä tai toisesta ei.

Vierailija

Tai että hän olisi käyttäytynyt jotenkin erilailla kuin kuka tahansa tallaaja. Jos AJn käyttämä adoptio toimisto on tehnyt jotain, ei se edelleenkään tee Ajsta pahaa.

Ja edellinen jo kommentoikin tuota huonoa englannin ymmärrystä...

Olen edelleenkin vakuuttunut että AJ on varmasti ihan yhtä hyvä äiti kuin kuka tahansa. Ei se, että on julkkis ja helvetin hyvän näköinen nainen tarkoita että pitäisi olla täydellinen ja täysin epäitsekäs. Eihän meistä kukaan ole...

Vierailija

Muunlainen ei kelvannut! Samoin Maddoxin nähdessään halusi adoptoida hänet. Oli varmasti nähnyt lastenkodissa muitakin lapsia mutta heidän kohdallaan ei adoptiopäätöstä syntynyt. Miksiköhän?

Ja en edelleenkään ole Angelinalle kateellinen.

Vierailija

Enpä usko että AJ olisi sanonut ' VAIN vaaleatukkainen ja sinisilmäinen lapsi kelpaa minulle' . Duh! Katso vaikka Maddoxia. Älä irrota lausahduksia asiayhteyksistä. Tarinassa tuosta vaaleatukkaisesta ja sinisilmäisestä oli muutakin... joku siitä jo aikaisemmin kommentoi.

Edelleen uskon sinun kadehtivan AJta.

Vierailija

Nyt on sitten päättänyt että seuraavaksi lapseksi kelpaa vain afrikkalainen! Itse on näin ilmoittanut.

Vierailija:

Lainaus:

Enpä usko että AJ olisi sanonut ' VAIN vaaleatukkainen ja sinisilmäinen lapsi kelpaa minulle' . Duh! Katso vaikka Maddoxia. Älä irrota lausahduksia asiayhteyksistä. Tarinassa tuosta vaaleatukkaisesta ja sinisilmäisestä oli muutakin... joku siitä jo aikaisemmin kommentoi.

Edelleen uskon sinun kadehtivan AJta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat