Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paras keino sheivata bikiniraja???

Vierailija

juu elikäs teidän kokemuskia kaivataan.

mikä on paras ja siistein konsti???

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Eka kerta sattuu, mutta sitten alkaa olla jo rutiinia. Eivät kasva heti takaisin ja kun kasvavat, niin paljon hennompina ja vaaleampina. Tosin aluksi mulla karvan kasvu vain kiihtyi, mutta kun oli 3-4 kertaa vahannut niin sitten tasoittui. Ja käytän The Body Shopin vahaa. Sillä saa vaikka hiukset päästä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Eka kerta sattuu, mutta sitten alkaa olla jo rutiinia. Eivät kasva heti takaisin ja kun kasvavat, niin paljon hennompina ja vaaleampina. Tosin aluksi mulla karvan kasvu vain kiihtyi, mutta kun oli 3-4 kertaa vahannut niin sitten tasoittui. Ja käytän The Body Shopin vahaa. Sillä saa vaikka hiukset päästä.

mulla on kanssa tuo kun karvat on todella paksuja ja tummia, ni kun höylällä vedät ni jälki on todella rumaa mun mielestä...

uskaltaiskohan tota vahausta kokeilla?? eikö sitten siitä jää jälkiä ihoon?...

tää on tätä, kun pitä skaikkea kokeilla, enen kuin tietää....=/

Vierailija

...millä nimellä sitä menis ostaan, onko yleisvahaa vaiko vain bikinirajalle?

Muita hyviä vahoja?

Miten ne siis toimii, periaatteella " nyppiminen kaikki kerralla" -ko?

Vierailija

En saanut itse kyllä sillä poistettua karvoja. Tuska oli liian suuri. Varmaan taidoissa olisi hiomista... lisäksi homma on tällaisella puoliapinalla kamalan hidasta.

Olen päätynyt sheivaamaan höylällä vaahdon kanssa tarvittaessa. Sänki tulee kyllä oikeastaan heti >:(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat