Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitsi miten mun lapset ovat ruskettuneet! Ihan papuja ja pellavaiset päät!

Vierailija

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

mielummin olen vaalea tai otan päivetystä itseruskettavista kuin altistan itseni auringon haitallisille vaikutuksille. Lapset suojaa kevyillä vaatteilla, aurinkorasvalla ja varjossa leikkimisellä. Ette auringon palvojat ymmärrä tätä, mutta kysykää keneltä ihotautilläkäriltä tai kosmetologilta auringon haitoista, ymmärrätte ehkä sitten. Lyhyt aikainen ilo ja ikävät seuraukset aiheutatta auringossa olollanne.

Vierailija

Itse olin lapsena aina hyvin paahtunut enkä palanut koskaan. Pelkkä palaminen ei ole ihosyövän riski, vaan UV-säteet. 27-vuotiaana sairastuin melanoomaan. Suojatkaa hyvät ihmiset lapsenne. Aurinkorasvat eivät juurikaan suojaa aurinkoa vanhentavilta säteiltä, ne vain hidastavat ihon palamista. Meidän lapset oleskelevat varjossa enimmäkseen, kevyet, jopa pitkät vaatteet päällä, eivätkä valita. Kevyt päivetys on kasvoilla, mutta rusketusraitoja on heistä turha etsiä.

Vierailija

Ihmiset kuvittelevat, että ruskettunut iho on terveyden symboli, kun tosiasiassa iho ruskettuu puolustautuakseen säteilyä vastaan. Eli sellaista kunnon rusketusta ei auta hankkia.

Lapsilla vaatetta (kevyttä) päälle, ja aurinkorasvaa sen ikäisille kuin saa laittaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat