Rumimpia näkyjä kesällä:

Vierailija

hienosti pukeutunut nainen nostaa kättä :

AAAh mitkä karvaröykkiöt sieltä tupsahtaa!!!

Kuuluu jo yleissivistykseen pitää kainalot siistinä, varsinkin kesähelteellä!! 8-/

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

-Järkyttävän ylipainoset ihmiset liian pienessä uimapuvussa

-Näin helteellä kuljetaan joka paikassa suurinpiirtein alasti, kaupassa, lääkärissä, pankissa..

-itsensä (ihonsa) kuivaksi korpuksi grillanneet, pinta on halki kuin grillimakkaralla....

Vierailija

On kyllä aika karseaa katsella ihmisiä jotka pingottavat lantiohousut voilevin avulla jalkaan ja sitten " kahvat" roikkuu niin ettei housun vyötäröä näe. Sitten kun siihen yhdistää napapaidan niin näky on valmis :/

Jokaisen oma asiahan se tietysti on kuinka pukeutuu.On muotivaatteita kaikenkokoisille ihmisille, miksi siis täytyy saumat soiden liian pieniä housuja jalkaansa vetää?Harhauttaako se niin että kun urheilee ne tiukat pöksyt jalkaan, sitä luulee että näyttää hoikemmalta vaikka siinä käy niin että se kaikki ylimääräinen nousee housuista ulkopiuolelle roikkumaan

Vierailija

neillä verhotut isot tissit kiinnittivät välittömästi autoilijoiden huomion, niin näytti kyllä siltikin liian alastomalta ja pöljältä, kun oli ihan ns. " out of place" . Eli vaikka ois kuin kaunis, niin tilanne taju pitäisi aina muistaa, ettei näytä vähä-järkiseltä... ;-)

Vierailija

8 on kaunein maapallolla.... no ei ihan, tavallinen suomalainen. Arvasin että tähän mun kommenttiin vastataan just noin.... Mutta tää oli mun mielipide! Osa porukasta on varmaan toista mieltä, mä vaan vastasin mitä otsikossa kysyttiin.

Jokuhan voi kohta kirjoittaa että ruminta on tavalliset ihmiset sopivissa uikkareissa rannalla....

T: 8

Vierailija

joiden naamalla ei hymyä ole näkynyt kymmeneen vuoteen. Nämä nirppanokat eivät muista, eivätkä pysytkään, nauttimaan kesästä. Ympärilleen he katselevat vain arvostellakseen muita ja peilatakseen omaa täydellistä ulkonäköään näyteikkunoista. Heidän mielestään kesä on kamalaa aikaa, sillä katukuvaan ilmestyy paljon maiseman rumentajia, ylipainoisia, mauttomasti pukeutuvia (=liian pienet vaatteet vaikka kroppa ei ole " täydellinen" )ja liian kalpeita tai liikaa ruskettuneita ihmisiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat