Miten suhtautua mieheni serkkuun?

Vierailija

Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä 10v ja nyt miehen serkkupoika pyytää miestäni (yksin) lapseleen kummiksi. Tuntuu pahalta! Miten suhtautua asiaan? Mieheni ei aio suostua, koska pitää asiaa myös tökerönä.

Sivut

Kommentit (77)

Vierailija

Itse saa päättää, ei kuulu mulle. Tiedä sitten tarkoittiko serkku meitä molempia, mutta kysyi vain mieheltäni. Uskon niin! Varmasti kysyy uudelleen kun on ajankohtaista.

Vierailija

Syynä oli yksinkertaisesti se, etten tuntenut häntä ollenkaan. Kerran tai kaksi nähnyt, vaikka yhdessä olivat silloin jo monta vuotta olleet (lähes 10). Ei vaan tullut mieleen pyytää ventovierasta ihmistä niinkin " vaativaan" tehtävään.

Nykyisin ovat jo naimisissa ja lapsikin heillä jo on, mutta toinen vaan on lapsemme kummi.

Vierailija

Ollaan oltu paljon tekemisissä. Uskon näiden keskustelujen jälkeen, että hän tarkoitti meitä molempia, mutta soittaessaan miehelleni pyysi vain tätä epähuomiossa (kännissä).

En tosin verisesti loukkaannu, jos kutsua ei tule, mutta jonkin jälken se kyllä häntä kohtaan jättää...ei sille voi mitään!!

Vierailija

Ja kyllä on tapana aina pyytää pariskunnat kummeiksi, ainakin ennen on ollut. Tulee tunne ettei ole sille lapselle tarpeeksi hyvä, etten minä ole sopiva jostain syystä. Aika törkeää käytöstä. Jos olisin sinä niin en menisi koko ristiäisiin, siis jos miehesi suostuu kummiksi yksin. Ja jos ei miehesi suostu niin hyvän teon tekee. Se on ihan oikea periaate olla suostumatta. Oma mieheni tekisi myös niin. (on sanonut, koska saattaa olla meillä ajankohtaista tuo kummiasia pian)

Vierailija

>Ap:lle. Tämä viimeinen viestisi todisti sen, että olet todella tyhmä.... tai >sitten tämä aloituksesi oli provo.

MIKSI TYHMÄ?????? Tunteellinen ihminen, joka osaa tuntea iloa ja surua. Ja miksi on provo???

Vierailija

Samassa kaupungissa asutaan (melkein naapurissa) ja tunnettu siitä asti kun poika on koulun aloittanut. Puhe oli tästä tyttöystävästä jonka kanssa ovat olleet alle vuoden ja nyt odottavat lasta.

Vierailija

ovat niitä jotka itse ovat suosittuja ja joita on aina pyydetty kummeiksi . Eivä ttiedä miltä se tuntuu. Onko tämä jotain nykypäivän trendiä olla pyytämättä puolisoa kummiksi? Onko se osoitus siitä että ette pidä ko. henkilöstä vai mistä? Kummithan ostaa tänäpäivänä vain lahjoja ei paljon muuta. Ennen vanhaanhan kummit oli vara äitejä ja isiä ja heidän pitäisi ohjata lasta kritilliselle tiellä, olla tukena yms.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat