Miten stringejä käytetään?

Vierailija

Ja ihan tosissani olen. Olen juuri ostanut parit ensimmäiset stringit ja osaan ne pukea päälle mutta ne tuntuvat kauhealta! Tottuuko siihen että takapuolessa kulkee kangasta vai mistä tässä on oikein kyse? Ihan hyvälaatuiset (=keskihintaiset) niiden pitäisi olla. Ei kai kukaan tällaisia voisi vapaaehtoisesti pitää? Help!

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Koon kanss on oltava tarkka, ettei purista ja hankaa. Sitten materiaali ainakin alussa pehmeää puuvillaa - niitäkin on ihan kivannäköisiä.

Ja string-malliset suoja ja siteet toimivat tosi hyvin. Eivät ehkä niillä, joilla on runsaat kuukautiset. Nykyään en vaihda stringejä taviksiin edes kuukautisten aikana.

Vierailija

jostain joskus tullu yhdet hankittua

testin tulos: ei tunnu pahalle, mutta ei kyllä näytä kauniillekaan... ei taida sopia tälle vartalotyypille.

Vierailija

Ja believe me, olen kokeillut ties mitä malleja ja materiaaleja ja kokoja, mutta ne eivät vain ole mun juttuni. Kaikki eivät totu niihin. Itse olen valitettavasti sinänsä " herkkä" , että inhoan esim. koko- ja merkkilappuja kaikissa vaatteissa, en varmaan kovin montaa vaatekappaletta (yläosaa) omista, joista en olisi joutunut raksimaan lappuja irti, koska ne kertakaikkiaan kutittavat ja ärsyttävät ihoani. Samaten niin pehmeää villaa/villasekoitetta ei ole keksittykään, että siitä tehtyä neuletta pystyisin pitämään ilman t-paitaa alla.

Vierailija

Todella ihanat päällä ja vielä seksikkäät miehelleni. Juu, olen idiootti, joka haluaa miellyttää miestään.

Pidä vaan sitkeästi viikon verran, niin totut niihin ja lopulta et enää edes huomaa niitä. Ovat huomattavasti paremmat kuin mammakalsarit.

Itse olen tällä hetkellä raskaana rv 36 ja koko raskauden ajan olen käyttänyt stringejä, ostin vain koon suurempia tälle ajalle. Sellaisia mörssärikalsonkeja en halua käyttää. Ja yhtään tulehdusta ei ole minulla koskaan ollut, ei virtsateissä, eikä emättimessä, eli se siitä teoriasta, jonka mukaan stringit aiheuttavat virtsistä.

Sen verran " pervo" kyllä olen, että viihdyn hyvin myös ilman alushousuja. Kotona teen näitä ylläreitä miehelleni usein =)

Vierailija

Itsestä tuntuu tosi epämukavilta. Olen yrittänyt laittaa haarakiilaakin eteen ja taaemmas mutta en ole keksinyt missä olisi paras...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat