Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana panokumppanille..

Vierailija

Mulla on ollut suhde varattuun mieheen jo toista vuotta. Pari viikkoa sitten selvisi, että olen raskaana tälle miehelle. Mies viettää just kesälomaa perheensä kanssa, joten ei olla nähty. Pitäisikö mun lopettaa suhde ja hoitaa lapsi yksin vai pitäisikö tälle miehelle kertoa. Toisaalta haluaisin, että lapsi tietäisi kuka hänen isänsä on ja ehkä tapaisikin häntä. Hankala tilanne, mitä tekisitte sijassani?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Hauskoja kommentteja. Lähestulkoon kukaan ei ole vastannut itse dilemmaan. Heitin ihan vaan teoreettisena juttuna, että mitä tekisitte.

Trolli mikä trolli ;)

Vierailija

Ihailtavaa kun et edes mieti aborttia. Ja huorittelijoille tiedoksi ap ei kertonut rahastaneensa seksillä. Ja nykyisin lapset saa alkunsa monesti ilman avioliittoakin: koeputkia, luovuttajia ym.ym.ym.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ihailtavaa kun et edes mieti aborttia. Ja huorittelijoille tiedoksi ap ei kertonut rahastaneensa seksillä. Ja nykyisin lapset saa alkunsa monesti ilman avioliittoakin: koeputkia, luovuttajia ym.ym.ym.

Ihanko meinaat, että mies pääsee tilanteesta maksamatta senttiäkään??

Kyllähän tuon tietää, miksi varattujen miesten kanssa mukuloita tehdään!

Vierailija

sinulta tuli ihanan asiallinen vastaus! Vaikka juttu oli keksitty, niin kiva huomata, että on täällä inhimillisyyttäkin.. :) t. ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat