Seksilelu

Vierailija

Minkälaisia kokemuksia teillä on seksileluista tai muista " auttavista" leluista? Onko mitään mikä vie voitoin muista? Olen menossa ostoksille ja ajattelin kysästä vinkkelä, jos sellaisia löytyy.

Sivut

Kommentit (83)

Vierailija

tuollainen kieleen kiinnitettävä kielivibraattori on aivan upea kapistus.. hinta harmitti, mutta pakkohan se oli ostaa kun telkkaria myöden sitä hehkutettiin. voi todellakin sanoa, että suuseksi on tullut jäädäkseen meidän suhteeseen!!

Vierailija

..noista muista kiihottimista? tuollahan on tollaisia kokonaan silikonisia joissa voi säätää tärinää. mini rabbit, mini dolphin ja riehakas puuma. Onko parempia vai huonompia ku delfiini?

Vierailija

Värisevä tietysti. Sellainen keskikokoinen, ei liian pieni mutta ei liian isokaan. Tai mistäs mä tiedän mistä ap tykkää mut itelläni tuollanen ja on must juttu niin yksin kuin miehen kanssa! Ja ehdottomasti suosittelen nimenomaan tuota geelimateriaalia eikä mikään kumia!

Vierailija

mekin uteliaisuuttamme katselimme seksileluja

törmäsimme anustappiin

23 cm pitkä ja 11 cm leveä

Kenen peppu tuollaisen pytyy ottaan sisään??

Vierailija

Mutta esim itse voin sanoa, ettei mikään sauva voita miehen penistä. Se nyt vain sattuu olemaan kaikkein vaginaystävällisin, sopivan lämpöinen, sopivalla tavalla pehmeä ja silti riittävän kova.

Vierailija

Moi! Mieheni hankki sellaisen pienen anustapin, jossa kolmella mappiparistolla toimiva tärryytin. Toi anustappi on sellainen kiilamainen, joka on helppo asettaa ja ei ole kuitenkaan kauhen paksu. Täryytys päälle ja pippelin kanssa leikkimään. En ole enne moista kokenut. Hankkikaa ja ihastukaa. Keltainen ruusu kuvasto (ei net) TUOTE 560430 14,95 ¿ kartionmallien pieni anuskiihoitin aloittelioille. Tilaa e mailin kautta.Vierailija:

Lainaus:

Minkälaisia kokemuksia teillä on seksileluista tai muista " auttavista" leluista? Onko mitään mikä vie voitoin muista? Olen menossa ostoksille ja ajattelin kysästä vinkkelä, jos sellaisia löytyy.

Vierailija

Sama juttu kuin sua panettais ja äijä olis just kattellut netistä jotain misun kuvia ja tumputtanut ! ! ! Miltä tuntuis kun se sanois että ei nyt jaksa kun just lensi ???? En yhtään ihmettele että ollaan kateellisia / mustasukkaisia esineelle.... vaikka se sun mielestä olis kuinka hyvä juttu tahansa.

Hei haloo, aina pitää se toinen nainen / mies " hoitaa" ennenkuin alkaa ajatteleen omia orkkuja...

Mutta naisilla on onneksi sellainen juttu että pylly pystyyn vaan ja mies takaa.-.., siinä tietysti avuksi vois olla jotain esim. delfiini....

T: mä ja mun aatokset...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat