Voiko suolen huuhtelun tehdä polkupyörän pumpulla?

Vierailija

Olen aloittamassa paastoa. Suolen huuhtelu kuuluu asiaan ennen paaston aloittamista. Joku kertoi että sen voi tehdä itse suihkuletkulla. Minua ajatus ei innosta. Voiko sen sijaan tehdä tyhjentyminen pumpulla, vaikkapa polkupyörän tai uimapatjan pumpulla? pumpaan vai ilmaa niin kauan että tulee täyteen ja sitten tapahtuu tyhjennys. Tietääkö joku?

Sivut

Kommentit (93)

Vierailija

kannattaa muistaa laittaa ne kiemurat taikinakoukut, ne kiertää väkisinkin hieman kiinteämmänkin kakkelin sievänä spiraalina ulos. Ei jää rööriin paska pyörimään, niinkuin voi käydä jos perinteisiä kakku" teriä" käyttää. Ja noilla perinteisillä voi tulla aikamoinen sotkukin jos vedät vahingossa käynnissä olevana ulos... Seinät pesuun vaan sen jälkeen...

Vierailija

Ostimme apteekista Senna-teetä. Pussin päällä luki: Yksi kupillinen äkilliseen ummetukseen. Joimme sitten 6 isoa tuopillista sitä illan ratoksi. Mitään ei tapahtunut. Ainakaan heti. Kävimme yöpuulle rauhallisin mielin... kunnes... aamuyöstä " täytyi nousta" . Molempien. Ai hyvä tavaton sitä ripulirumbaa. Aina pyyhinnän (loppuvaiheessa vain töpöttelyn) jälkeen teki mieli jo istahtaa uudestaan pöntölle, mutta kun kaveri koputteli jo oven takana. Luulin jo että näädin kitarisanikin peräreikiön kautta kuutamolle. Vasta päivällä otin riskin ja ajoin kotiin 5 min matkan päähän ja viikkoon en uskaltanut pieraista kuin pöntöllä...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat