Matkanjohtaja??? Oletko täällä?

Vierailija

Kaipaan sinua :(

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

Voi lukea niitä lehtiä sitten samalla. Ja se ämmä on vaan kiitollinen kun saa jotain tekemistä. Voi sitten päivitellä miehelleen että herrajumala mitä nyt on käynyt!!! Katso nyt näitä meidän pyyhkeitä!! On tämä kamalaa!!

Vierailija

mahtaakohan ne puhua edes toisilleen.Oon kuullu et niillä olis kulissi avioliitto.Eikö se mies oo vähän nuorempiin naisiin menevä? Eikä sen oma muija oo kaukana 60 ja kuoleman välistä

Vierailija

miehiin menevä...? Kulissia se kuitenkin on, se on varma! Kyllä on eukolla toinen jalka haudassa ja toinen saippuan päällä, ei auta.

Vierailija

mä olen töissä..ootko sä taas juopotellu kun noin unohtelet asioita.Kyllä se hymy hyytyy sultakin kun saat ekan matkanjohtajan tilinauhan...

:)))

Missä sä muuten oot nyt?

Vierailija

Niillä oli viime kesänä sellanen nuori poika ajamassa nurmikkoa ja siellä oli jotain sutinaa aina silloin.Aika mukiinmenevä se mies vaikka vanha jo on.Kainis puutarha ja niistä marjapensaista se osaa pitää huolta.

Tuli muuten mieleen et kantsii pyyhkiä kaikkiin muihin paitsi niihin sun pissimiin sukkiksiin... JOS se vatta menee sekasin.

Vierailija

Tosin kai ne olisi kuivuneet jo mutta onhan se silti vähän ällöä. Se ruohonleikkaajapoika oli kyllä jotenkin vähän homon oloinen sekin...Tai siis luulis että se olisi kiinnittänyt meihin jotain huomiota silloin mutta ei. Siitähän siinä oli kyse, vehtasivat sen naapurin miehen kanssa. sääli jos menee tuolla lailla hyvä mies hukkaan. Tai hukkaanhan se meni jo siinä kun otti sen naapurin akan!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat