Smartballs- minä en osaa!? Geishakuulille ohjeita? Auttakaa !!!!

Vierailija

Siis mikä on..

ostin Netanttilasta Smartballsit ja yritän saada itselleni vähän rakkauslihaksia, mutt miten näiden kanssa oikein pitää menetellä??

1. Yritys. Tungin pallot sisään. ne jäivät makaamaan häpyhyylien yläpuolelle, mutten voinut liikuttaa niitä mitenkään. En myöskään voinut esim. istua.

2. Yritys. Tungin vielä pitemmälle, ne tuntuivat menevän jotenkin seuraavalle ' tasolle' ja jäivät sinne. Nyt en oikeastaan tunne niitä ollenkaan. Yritän supistella ' lihaksiani' mutta en edelleenkään tunne oikein mitään eivätkä pallot taida liikkua. Mitä minun oikeasti kuuluisi tehdä, ei kai tästä näin voi olla hyötyä?

Auttakaa mua tumpeloa.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Mä tilasin toiveikkaana kans toyheavenista noi pallot kaverin kans, ja mä en saanut niitä edes ilman kipua sisälle :( Kokeilin kerran, ja tosiaan ne tuntui koko ajan pahalta, vaikka miten syvälle yritin laittaa. Ei onneksi maksaneet paljon, niin ei menny hirveesti rahaa hukkaan.. Niin ja kyllä mä ne tallessa pidän; on niille joskus varmaan vielä käyttöä.

Vierailija

Sen jälkeen vedän narulenkistä hieman ulos päin, jotta ne asettuvat oikeaan kohtaan. Eivät saa häiritä kävelyä, istumista tms. Jos pyrkivät ulos, niin paina vaan sinne takaisin.

Vaikka et itse paljoa tunnekaan, niin ne auttavat lihaksien voimistumiseen. Alussa pitää vaan totutella ihan lyhyitä aikoja (15 min) ennen kuin homma alkaa oikeesti sujua. Minulla olleet Smartballit n. 4 kk. Menkkojen aikana pidän 3-4 päivää taukoa, muuten ovat joka päivä käytössä. Tuloksia huomaan ihan viikottain.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat