Mieheni sai vihdoin avioeropäätöksen!

Vierailija

Nyt saa alkaa odotella kosintaa... Kivaa!!!!!!!

Onkos muille tapahtunut mitään kivaa tänään?

Sivut

Kommentit (119)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

jonkun vanhan kävyn sait ittelles? ja nyt hehkut siellä... ap on varmaan reippaasti alle 30v ja ei ikinä yhtään vakavaa suhdetta aiemmin. Muahahahahaaa....

14vuotta. Mulla vakavaa suhdetta aikaisemmin? No ei kai, 12v avioliittoa ja kaksi lasta. Ei kai se ole mitään.

Vierailija

joten et varmaan saa näiltä palstoilta hirveesti sympatiaa riemullesi että toisen kanssa aviossa ollut mies on jättänyt vaimonsa ja alkanut suhteeseen sinun kanssasi.

Itsekin olen avioliitossa ja täytyy sanoa että vauva-aika koettelee parisuhdetta kun oma aika ja energia suuntautuu suurimmaksi osaksi perheen uuteen pieneen jäseneen. Parisuhde jää pakostakin vähemmälle huomiolle. Ja seksielämää ei oikeastaan juurikaan ole, kun synnytyksestä palautuminen vie aikansa. Eli nyt punnitaan miten kestävällä pohjalla liittomme on. Näin on varmasti monella muullakin äidillä. Ei ole kiva kuulla kun joku iloitsee avioerosta! Ja jos haaveilet omista lapsista, sama koetinkivi on sinullakin edessäsi....

Vierailija

mutta kihloissa sain olla 5 vuotta ja lapsia ei olisi millään halunnut. Sanoi suoraan että kerran sitä on kokeiltu ja kiitos tämä riittää.

Lopulta oli pakko sanoa että minä kuitenkin haluan, ja jos se ei sinun kanssasi onnistu niin pakko kai tästä ruveta pakkaamaan. Nyt ollaan naimisissa ja lapsia. Mies yhä etäisempi ja pelkään että kohta ilmoittaa että toinen nainen kiikarissa.

Vierailija

joka kaiken järjenmukaan tarkottaa ettei pettää pitäis ikinä. siitä jää aina kiinni ja suhde ei varmasti parane siitä vaikka kuka väittäisi mitä. jos ihminen ei vaan ymmärrä mikä on oikean tai väärin - minkäs sille mahtaa. enpä haluasi olla tekemisissä moisten kanssa.

APi

Vierailija

Se vaan nyt on niin helppoa syyttää toista naista/ miestä, jos kumppanilla on toinen. HUOM! EN HYVÄKSY SYRJÄHYPPYJÄ ENKÄ SIVUSUHTEITA!

Ja valitettavan yleistä taitaa olla sekin, että varsinkin miehet jämähtää siihen huonoon suhteeseen tottumuksesta kun huolto kuitenkin pelaa joten kuten? Sitten kun he tapaavat jonkun, joka vie jalat alta, niin sitten vasta " heräävät" omaan elämäntilanteeseensa, että tarttiskohan sille tehdä jotain, kun parempaakin olis tarjolla...

P.s itse en ole koskaan seurustellut varatun ihmisen kanssa eikä minulla ole ollut toista miestä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

joten et varmaan saa näiltä palstoilta hirveesti sympatiaa riemullesi että toisen kanssa aviossa ollut mies on jättänyt vaimonsa ja alkanut suhteeseen sinun kanssasi.

Itsekin olen avioliitossa ja täytyy sanoa että vauva-aika koettelee parisuhdetta kun oma aika ja energia suuntautuu suurimmaksi osaksi perheen uuteen pieneen jäseneen. Parisuhde jää pakostakin vähemmälle huomiolle. Ja seksielämää ei oikeastaan juurikaan ole, kun synnytyksestä palautuminen vie aikansa. Eli nyt punnitaan miten kestävällä pohjalla liittomme on. Näin on varmasti monella muullakin äidillä. Ei ole kiva kuulla kun joku iloitsee avioerosta! Ja jos haaveilet omista lapsista, sama koetinkivi on sinullakin edessäsi....

Olen elänyt vauva-ajan kahdesti

ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

viehettävä tyyppi ja mitäpä sitten kun tulee pikkujoulut yms risteilyt miten voit luottaa mieheesi?

Ja klipsit on paikoillaan. jos ne pettää niin sitten kai.

Vierailija

On miehessä vikaa, mutta kyllä varmaan naisessakin. Jos nainen jatkuvasti roikkuu miehen perässä liehittelemässä. Soittelee miten on ikävä ja milloin tavataan, lirkuttelee rakkauttaan, niin kyllä täytyy miehenkin olla aika kovis, että pystyy vastustamaan. Siitä huolimatta, että rakastaa vaimoaan. Pitkissä parisuhteissa tulee joskus sellaisia kausia, että tulee heikommaksi, vaikka periaatteessa kaikki on hyvin, ja jos joku naikkonen sitten alkaa juoksemaan perässä ja lirkuttelemaan, niin täytyy olla aika rautainen tahto, että pysyy kovana.

Vierailija

Uskon että lähes jokainen pitkä rakkaussuhde on alkanut alkuihastumisella ja sillä " jalat alta" -tunteella. Ajan kanssa lähes kaikki rakkaussuhteet hiukan haalistuvat suhteen arkipäiväistyessä kun se tutustumisen ja rakastumisen jännitys ei ole enää läsnä. Eli pitkässä suhteessa mies saattaa " herätä" kaipaamaan juuri tuota alkuihastuksen huumaa. Ja varmasti se seksikään ei ole niin jännittävää kuin suhteen alussa. Mielestäni syrjähypyissä ja pettämisessä on suurimmaksi osaksi kyse nimenomaan ihmisen moraalista ja itsehillinnästä.

Kyllä avioliittoonsa tyytyväinenkin aviomies saattaa lipsahtaa toisen naisen kanssa sänkyyn jos miehellä ei ole moraalia ja nainen auliisti antaa.

Olen sitä mieltä että jos suhde ei jostain ihan oikeasta syystä(ylitsepääsemättömät riidat, väkivalta tms.) ihmistä tyydytä, pitää ensin erota ko. ihmisestä ja vasta kun on henkisesti päässyt eron yli, etsiä itselleen uusi kumppani.

Minäkin olen siis avioliiton ja kestävän parisuhteen puolestapuhuja. Nykyajan salarakas-buumi on moraalin rappeutumisen merkki. Jos sama meno jatkuu, on meidän sukupolvemme pian eronneiden ja karanneiden, uusperheiden sukupolvi. Ja miten se taas vaikuttaa näissä eroperheissä kasvaviin lapsiin kun isät ja sukulaiset vaihtuu tiuhaan???

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mitäs lapset tykkäävät? Toivottavasti muistat että lapset ovat tärkeysjärjestyksessä ykkösenä.

Pitävät hänestä paljon. Eletään niin kuin mikä tahansa perhe, mies komentaa ja kiittää siinä kuin minäkin.

Miehen lapset vierailevat meillä viikottain, paitsi vanhin joka asuu 400km päässä.

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat