G:kuinka moni on harrastanut anaaliseksiä??

Vierailija

Miestä kiihottas kovasti ja on ehdotellu?? sattuuko hirveesti? vähän kutkuttais tietty itseäkin koittaa:)

ootteko harrastanu? miltä tuntuu

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Ekakerralla oli kivaa, ja sujui hyvin/helposti, tokakerralla sattui vähän eikä ollut niin kivaa.

Ehkä kolmas kerta kertoo totuuden..

Vierailija

En mä saa survottuu sitä varmaan anaaliin, paitsi ehkä jonkun kokeneen perään.

Mut oma vaimo on ainut johon työnnyn, siis pimpsaan.

onko tollasella leveydellä hankalaa kokeneet naiset, onks liian iso?

Vierailija

...kaikkea pitää kokeilla, paitsi sukurutsaa ja kansantansseja:) Siippa on kovasti mieltynyt ja silloin tällöin ko puuhaa harrastetaankin. Tosin itse en siitä erityisemmin kicksejä saa, enemmänkin miehen kiima on kiihottavaa:)

Vierailija

Monista kommenteista huomaa, että kerran kokeiltiin sattu ja ei enää. Nautinnollinen peppuseksi vaatii kuitenkin asiaan tutustumista usein vähän enemmän.

Kuinka moni nainen nautti ekasta kerrasta pimppiin?

Vierailija

Harvinaista HERKKUA :P Naisihminen olen ja osaan kyllä nauttia perä seksistäkin. Mies kiihottaa ensin minut kokonaan ja kun olen aivan kliimaksissa, se on sama paneeko se perään vai ykköseen, taitava mies osaa tehdä sen täysin ilman kipua, isollakin vehkeellä.

Vierailija

Peppuseksi on kivaa, tuntuu paremmalta kuin tavallinen. Pitää olla liukasta ja miehen pitää mennä varovasti ensin, vasta totuttelun jälkeen kunnon pano. Jos käyttää liukasteita eikä runno, ei tule paikat kipeiksi. Erilaiselta se tuntuu, vaatii tottumista.

Vierailija

Nooooooooo...mies halusi ja annoin periksi vuoden vinkumisen jälkeen. Osuvasti sanottuna koko homma ihan p*rseestä. Tuntuu siltä ku pitäs pöntölle päästä. Ei tulla harrastaan enää. IKINÄ.

Vierailija

ei ole käytetty kumia, eikä miehen kalu ole tietääkseni mennyt kakkaiseksi. Lakanatkaan eivät ole tahriintuneet muuta kuin siihen liukuvoiteeseen, jota on joka paikassa (käsistä tarttuu).

Vierailija

No, muutaman kerran olen harrastanut (n.9 kertaa). Ja nainen olen, siis.

Juu, suolen tyhjennys ennen sitä, mutta ihan normaali vessassa käynti riittää, ja sit olen yrittänyt syödä vähän vähemmän sinä päivänä, jos olen etukäteen suunnitellut ko. hommaa. Olis hyvä naisen olla oikeasti sillä tavalla kiihottunut, ja saanut jo ihanaa seksiä. Sormi pepussa on sitten hyvä esileikki. Liukkari tärkeää ja tosi hidas sisäänmeno, siis aste asteelta. Ja mies joka kuuntelee, miltä naisesta tuntuu, ja lopettaa heti, jos tuntuu pahalta. Mulla on tuo homma tuntunut ihan laidasta laitaan. Parhaimmalta tuntui eka kerralla ja pitkän tauon jälkeen. Eli mulle ei ainakaan sovi monta kertaa peräkkäin tota hommaa, rupee tuntumaan pahalta. Mutta silloin tällöin (3-4 kertaa vuodessa) kivaa vaihtelua, tuo uudenlaista läheisyyttä. Tuntuu kivalta ajatella, että mies on ollut sielläkin :).

Niin ja pilluun ei tietenkään sen jälkeen enää, ellei mies peseydy kunnolla välillä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miestä kiihottas kovasti ja on ehdotellu?? sattuuko hirveesti? vähän kutkuttais tietty itseäkin koittaa:)

ootteko harrastanu? miltä tuntuu

Kantsii kokeilla, meillä harrastetaan jatkuvasti, saa paremmat orkut kummallekkin. Ei yökötä eikä ikinä ole sotkua tullut, huolellinen hygenia on A ja O. Edetkää hitaasti ja liukuvoide voi auttaa, rentona ja jännittämättä kivaa tulee....

nimim. tonttutyttö

Vierailija

kauan kun tulee se on kivaa, sitten tuntuu pahalle, sen jälkeen en kyllä anna laittaa pimpsaan ennen kuin on käyty pesulla... eikä mies saa ruikata sinne...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat