Muistakaa, etta jos kakka tulee ulos voimalla, ilman, etta tyonnatte, niin alkaa puhuko kakkaamisesta, silla se ei ole sita. Kakkaaminen on...

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (137)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miten olet noin luonnosta vieraantunut, että kammoat niin luonnollista asiaa kuin kakka. Eläimetkin haistelevat toistensa kakkoja, jopa maistavat niitä. Kyllä on nykyihminen kauas ajautunut luonnosta.

Vierailija

Toki heijaan siinä itseäni kivuliaassa vaiheessa ennen ponnistusta, mut kyllä parhaiten saan kakan sitten lopulta tehtyä talousjakkaralle. Painovoima auttaa.

Vierailija

Mä kyllä vähän ihmettelen näitä kahvi-/luumukakkaajia, että kuinka he voivat sanoa olleensa kakalla. Mitä he sitten vastaavat jatkokysymyksiin? Sattuiko? -no, ei sattunut, kun kahvin avulla sen luiskautin

Tuliko repeämiä? -Ei kai sellaisesta liukkaasta vilahtajasta.

Jne.

Olisi vain niin paljon parempi, että kakkaamisesta puhuisivat vain ne (me), jotka todella aktiivisesti ovat ponnistaneet kakan ulos sisältään.Näin vältyttäisiin väärinkäsityksiltä ja harhaluuloilta.

Tämä on sekä moraalinen että ihan kielitieteellinenkin kysymys.

Vierailija

pukamista, paineesta peräsuolessa, paskan mausta suussa kuukauden ummetuksen jälkeen, siitä uskomattomasta tunteesta, kun kilonen jööti vihdoin survoo tiensä ahdasta peräsuolen kanavaa pitkin.

voi mistä he jäävätkään paitsi.. ja vaikka he tietävät totuuden, niin silti, tälläkin hetkellä, moni jo ennakoinut aamukahvin tarpeensa ja jopa varannut sen juomiselle tarkan kellonajan, jolloin myös tietää kakan tulevan ajallaan.

miten teollista ja luonnotonta! *pyh*

Vierailija

että aviomies hieroo ennen varsinaista ponnistusta alaselkää.

Ainakin meillä tällainen luomukivunlievitys auttoi suuresti minua, kun ponnistin tähän mennessä isointa kakkaani. Sit vielä sekin, että ei sitä kakkaa heti viedä pois kakkaajan luota: se asetetaan kakkaajan masun päälle. Ainakin mulla nousee kyyneleet ja oksitosiinihormoonit silmiin aina, kun saan sen ensihetken viettää hämärässä vessassa kakan kanssa kaksistaan, sylikkäin.

Mitä mieltä olette laitosvessoista? Minä olen sitä mieltä, että kautta aikain on riu' ulla kakittu. Nykyihminen tahtoo sen kliinisen laitosympäristön, vaikka kakka ei ole mikään sairaus! Mikään eläin ei ole näin vieraantunut luonnosta kakka-asioissa kuin nykyihminen.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

vuotavat pukamat ovat lasten leikkiä, kun ihastelee tuota upeaa läjää, joita tietää tulevan vielä useita.. toivottavasti. muutoin on huono ja itsekäs kakkaaja, joka egoistisesti välttelee kivuliasta kakkaamiskokemusta niin usein kuin vain pystyy. heitä tulee meidän parjaavan, sillä mikäpä sen tämänkin maan paremmin lannoittaa, kuin luonnollisesti tuotettu kipu-kakka!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat