Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö joku kotiäiti etätyötä kotona? Millaista työtä?

Vierailija

Haaveissa olisi itsellänikin... VAan aika harvassa on sellaset paikat. Puhelinmyyntihommin en ala, enkä mihinkään verkostomarkkinointiin. Ideoita...

Sivut

Kommentit (143)

Vierailija

mutta en onnistunut laittamaan kortin numeroa, sanoi että " unnable to autorized" . Nyt tuntuu että on vedetty nenästä, ja että sieltä tulee kallis lasku... Onko joku muu päässyt eteenpäin tuosta kohdasta?

Vierailija

Tai virallisesti monimuoto-opettaja, eli pidän myös silloin tällöin lähitunteja eräässä aikuisoppilaitoksessa. Eli korjaan tenttejä ja esseitä.

Minä olen tosin auskultoinut opettajaksi, mutta eri instituutit kyllä palkkaavat opettajiksi myös henkilöitä ilman opettajan pätevyyttä. Jos vain on vankka työelämäosaaminen joltain alalta.

Vierailija

...koska en saanut hieman vajaassa kuudessa viikossa kuin sellaisia kutsuja, joihin en voinut osallistua. Kutsut ja niiden palkinnot oli tarkoitettu vain yhdysvaltalaisille, vaikka rekisteröidyin sellaisiin, jotka muka sopivat kaikille.

Muutamasta firmasta tulee kutsuja polleihin.

Rahat luvattiin palauttaa heti, en ole vielä katsonut onko ne palautettu.

Firma oli Survey Scout, ihan sama hinta ja sama systeemi kuin Survey Locatorilla.

Vierailija

olen yhteydessä asiakkaiden tietojärjestelmiin ja teen osan töistä siellä, virallisesti teen tuotekehitystä, mutta kaikki muu tulee päälle.

Vierailija

...että polleista ei makseta mitään. Penniäkään en siis kuudessa viikossa tienannut. Jotain tavarakyselyjä olisi ollut, mutta niissäkin tavarapalkiinnot oli rajattu vain niille, jotka asuivat pysyvästi Yhdysvalloissa tai Englannissa.

Vierailija

Itseänikin epäilytti silloin alussa, mutta sitten ajattelin, että aloitusmaksu on vain 30 dollaria. Jos tulen huijatuksi, niin ei maailmani yhteen 30 dollariin kaadu - eikä kaatunutkaan, vaan päinvastoin!!! Luottokorttihan on siitä turvallinen, että jos sinulta veloitetaan jotain väärin, niin soitto vaan Luottokuntaan ja he kyllä selvittävät ja fixaavat asian.

Vierailija

Minä ainakin olen tienannut kivasti lisätuloja Surveylocatorissa. Kyllä se mennen tullen pullojen keruun voittaa...Olen ollut jäsen jo pidempään ja sopii minulle.

Vierailija

Minä nimittäin rekisteröidyin erään firman sivuilla, ja esitiedoissa vaadittiin myös puhnroa. Firmasta otetaan kuulemma yhteyttä parin vuorokauden sisällä. Että kieli poskessa ja käsi luurilla täällä odotetaan(ko)?

Skeptikkona epäilin maksaa liittymismaksua, mutta taitaa kuitenkin olla ihan ok juttu...

Vierailija

Sairaan helppoa rahaa. Samalla voin vaikka nukuttaa lastani, kun joku ällöttävä ukko runkkaa. Otan päivässä noin 10 puhelua. Yhteen puheluun menee aikaa noin 20 min.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat