Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö joku kotiäiti etätyötä kotona? Millaista työtä?

Vierailija

Haaveissa olisi itsellänikin... VAan aika harvassa on sellaset paikat. Puhelinmyyntihommin en ala, enkä mihinkään verkostomarkkinointiin. Ideoita...

Sivut

Kommentit (143)

Vierailija

mutta en onnistunut laittamaan kortin numeroa, sanoi että " unnable to autorized" . Nyt tuntuu että on vedetty nenästä, ja että sieltä tulee kallis lasku... Onko joku muu päässyt eteenpäin tuosta kohdasta?

Vierailija

Tai virallisesti monimuoto-opettaja, eli pidän myös silloin tällöin lähitunteja eräässä aikuisoppilaitoksessa. Eli korjaan tenttejä ja esseitä.

Minä olen tosin auskultoinut opettajaksi, mutta eri instituutit kyllä palkkaavat opettajiksi myös henkilöitä ilman opettajan pätevyyttä. Jos vain on vankka työelämäosaaminen joltain alalta.

Vierailija

...koska en saanut hieman vajaassa kuudessa viikossa kuin sellaisia kutsuja, joihin en voinut osallistua. Kutsut ja niiden palkinnot oli tarkoitettu vain yhdysvaltalaisille, vaikka rekisteröidyin sellaisiin, jotka muka sopivat kaikille.

Muutamasta firmasta tulee kutsuja polleihin.

Rahat luvattiin palauttaa heti, en ole vielä katsonut onko ne palautettu.

Firma oli Survey Scout, ihan sama hinta ja sama systeemi kuin Survey Locatorilla.

Vierailija

olen yhteydessä asiakkaiden tietojärjestelmiin ja teen osan töistä siellä, virallisesti teen tuotekehitystä, mutta kaikki muu tulee päälle.

Vierailija

...että polleista ei makseta mitään. Penniäkään en siis kuudessa viikossa tienannut. Jotain tavarakyselyjä olisi ollut, mutta niissäkin tavarapalkiinnot oli rajattu vain niille, jotka asuivat pysyvästi Yhdysvalloissa tai Englannissa.

Vierailija