Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkismies, jolla epäilyttävä menneisyys, pyysi mua treffeille

Vierailija

mutten tiedä mitä tehdä...

Tavattiin viikonloppuna, kun olin viihteellä parin tyttökaverin kanssa, pitkästä aikaa. Mentiin huvin vuoksi pintamestaan ja tää julkkismies, jonka tunnistin naistenlehtien juorukuvista kuluneena naamana, alkoi jutella mulle ja vietettiinkin sitten aikaa yhdessä ja vaikutti kyllä tosi mukavalta. Kummallista sinänsä, koska julkisuuskuvansa on aika epämiellyttävän itsetietoinen naistenkaataja.

Vaihdettiin yhteistietoja ja nyt laittoi sit viestiä että tavattaisiinko lauantaina, haluaisi viedä mut syömään. Kalliiseen raflaan vielä, ei mulla olis siihen itse varaa.

Mietityttää että mitä tehdä. En halua olla yksi uusi valloitus toisten joukossa, enkä halua juorulehtiin kuvaani. mutta täytyy myöntää että mies teki vaikutuksen, olen vähän ihastunut, ja hän vaikutti ihan tavallisen mukavalta vaikka tosi komea onkin.

Auttakaa, oi av-mammojen tukiverkostoni!!

niin, ja olen 2 lapsen yh-äiti, ex-miehen kanssa yhteishuoltajuus

Sivut

Kommentit (116)

Vierailija

enkä halua täällä sanoa kuka.

Tuota oon just itsekin miettinyt etten halua satuttaa itseäni. Lehdet kirjoittelee mitä sattuu mutta silti mietityttää, tähän mieheen on liitetty aika monta missukkaa ja muuta nättiä neitoa, enkä oikein sopisi siihen joukon jatkeeksi. Miehellä on kyllä itsellään ihan hyvät meriitit olla julkisuudessa, omilla taiteellisilla ansioillaan siellä on, mutta toilailujakin, lähinnä naisjuttuja, on ihan tarpeeksi..

Mutta taidan mennä silti kanssaan syömään, eihän se ota jossei annakaan, eiks ni!

Sänkyyn en aio heti kanssaan päätyä, sitä paitsi lapsenvahti pitää tulla päästämään ajoissa kotiin.

Muuten, en tiedä mihin keskusteluun toi yksi viittasi, mutta en ole myöskään julkkiksen tyttöystävä kun vasta ekoista treffeistä on kyse.

Kiitos kannustavista puheenvuoroista!

t.ap

Vierailija

jos sillä on ollut missukoita valokuvissa vierellään, ei se nyt vielä paljon kerro muuta kuin että mitä kuuluisampi mies sitä enemmän missukoita tyrkyllä. Kahden lapsen äiti nyt on varovainen joka tapauksessa, oli mies kuuluisa eli ei. Sinne vaan katsomaan.

Vierailija

en aio täällä juoruta että kuka hän on.

Sehän mua niin hämääkin, että oli jotenkin todella aidon oloisesti kiinnostunut mun " tavallisesta" elämästä lapsineen jne.

Lisäksi puhuttiin pitkään taiteesta ja kulttuurista, joka molempien kiinnostuksen ja työnkin alue, tavallaan. Mun mielestä oli sivistyneen, fiksun, kiinnostavan oloinen, juttua riitti ja toivottavasti riittää myös treffeille.

hassua, olen aivan jännittynyt, punastuttaa ja hermostuttaa, vatsaa nipistää... Taidan ihan oikeasti olla ihastunut häneen. Haluaisin heittäytyä tähän kuin teininä, mutta en enää osaa enkä tietoisella tasolla kyllä haluakaan, ei ole enää varaa sellaisiin sekoiluihin.

voi kun hän ei olis julkkis, ja olis tosissaan kiinnostunut!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat