Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on PAKKO VASTATA, MIELENTERVEYS KYSEESSÄ!!!

Vierailija

Olen synnyttänyt kolme viikkoa sitten. Tänään katsoin alakertaani eka kertaa, ja itkin tunnin. Olen nuori nainen. Synnytin ison vauvan. En olisi vielä valmis näyttämään...tältä.

Epparia ei tehty. Emätin on aukinainen, näyttää kauhealta. Kaikkein eniten olen kuitenkin huolissani virtsaputken suusta. Siinä missä oli ennen tuskin huomattava reikä, ammottaa iso aukko. Pikkurillin pään mentävä. ONKO TÄMÄ NORMAALIA? Tuntuu aina välillä, että sinne menee ilmaakin. PALAUTUUKO AUKKO KOSKAAN TAVALLISEKSI VAIONKO KENELLÄKÄÄN MUULLA TÄLLAISTA? Kuka mies enää haluaa tällaista pillua vapaaehtoisesti? Itken, kun ajattelenkin esim. suuseksiä. Kuinka voin koskaan päästää miestäni sinne? Se on niin

R-U-M-A!!!!!

Vastatkaa, olkaa kilttejä, ja pyydän ystävällisiä vastauksia, sillä olen ihan helvetin järkyttyneessä mielentilassa muutenkin. Seksi on merkinnyt minulle aina hyvin paljon enkä ole ihan sinut itseni kanssa ollut ennenkään.

Mutta tuo virtsaputkihomma kiusaa eniten, samoin emättimen suu. Onko se tuollainen horrorpillu lopun elämää???

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Olen ihmetellyt mistä se vihamielisyys ja katkeruus keisarinleikkauksella synnyttäneitä kohtaan tulee, mutta tässähän se vastaus tuli! Sektiolla synnyttäneillä ei mene pimppa remonttiin!

Vierailija

Lääkärin kommentti oli todella typerä. Tottakai tärkeintä on lapsi, mutta kyllä äidilläkin on väliä (ja isällä ja parin seksielämällä). Itse olen onneksi synnyttänyt maassa, jossa äideistä pidetään kokonaisvaltaisemmin huolta ja mm. hyvää seksielämää pidetään synnytyksen jälkeen todella tärkeänä. Eikä se ole pinnallista, jos äidistä pyritään tekemään mahdollisimman entisensä ja seksistä hyvää (mihin vaikuttaa äidin itsetuntokin, joka joillakin kärsii synnytyksen aiheuttamista fyysisistä muutoksista), koska onhan lapsikin onnellisempi, jos vanhemmat on onnellisia, äidillä on vielä roolinsa naisenakin, itsetunto vähintään entisellään eikä isäkään pelästy tai seksielämä muuten kuole.

Vierailija

Oisko tuo just jotain sitä herkkyyden lisääntymistä.

Ja kyllä kannattaa jumpata lantiopohjalihaksia, palautumiseen menee parisen kuukautta ainakin. Parasta jumppaa on kuitenkin seksi, joten sitä vaan peliin, kun se on mahdollista.

Itse olin huolissani seksistä sen suhteen, että mun mies ei taida tykätä maidon tuoksusta ja hikoilinkin imettäessäni ihan kauheasti. Varmaan haisin hirveälle. Mutta ajoitin sitten aloitteentekoni heti suikun jälkeen. Ei tullut mieleenkään epäillä alapään toimintaa.

Vierailija

horrorpilluuni. Mitsen se voikin olla sellainen? Itkettää edelleen. En voinut kuvitellakaan tällaista ennen synnytystä, tästä ei puhuta missään.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

minut katetroitiin synnytyksen aikana, olisiko se pilannut virtsaputken suun ulkonäön vai johtuuko se synnytyksestä? En ole löytänyt mistään kuvaa missä olisi näin julmettu reikä. Muutamilta synnyttäneiltä olen kysynyt, eivätkä he kärsi vastaavasta. Kysynkin, onko tämä kauhean yleistä? Jos se jää tällaiseksi niin ammun varmaan itseni.

Vierailija

Se kuitenkin kesti pitkään. Vasta nyt yli vuosi synnytyksen jälkeen tilanne on hyvä. Mutta mulla meni ilman mitään jumppaa. Emättimen aukko on yhä suurempi ja siitä näkyy sisään eri tavalla kuin ennen synnytystä.

Ap, aivan varmasti sinunkin tilanteesi korjaantuu aikanaan. Älä kurki sinne alakertaan koska noin lähellä synnytystä pimppi tosiaan on aika lihamurekkeen näköinen.

Vierailija

En osaa tuohon virtsaputken pää kysymykseen vastata koska tein itselleni palveluksen enkä alapäätäni kurkkinut pitkään aikaan synnytyksen jälkeen (mutta pissaamisen yhteydessä kyllä oli epämiellyttävä tunne suht pitkään synnytyksen jälkeen).

Seksi on parempaa synnytyksen jälkeen eikä mieskään huomaa eroa (ja itse voin kyllä tunteesta sanoa ettei mitenkään löysemmäksi ole paikat jääneet). Mulle tehtiin välilihan leikkauskin eikä se paikka just miltään kummoiselta näytä. Tottakai joku gynegologi huomaa onko synnyttänyt vai ei mutta usko pois että alapääsi ulkonäkö paranee. Synnytyksestä on vasta 3 viikkoa, älä hätäile!

Vierailija

Todella haalea arpi on,mutta todellakaan löllykkää ei löydy.

Taidat puhu siitä mistä et tiedä mitään.

Vierailija:

Lainaus:

silloinhan sulla olisi karsee sektioarpi ja löllykkämaha, jota ei enää kuosiin saa. Ja arpea & löllykkää ihmiset pääsee kattelemaan huomattavasti useammin kuin sun pildeä. (Toivottavasti ainakin).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat