Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nainen&nainen

Vierailija

onko ketään jota kiinnostas ja haluttais olla toisen naisen kanssa silleen?mulla ollu aina haaveena päästä nuolemaan toinen nainen kiihkon partaalle.nään tästä asiasta untakin.aina kun tyydytyän itteäni kuvittelen olevani naisen kanssa..olenko epänormaali kun näistä asioista ei puhuta?olis kiva kokemus kunhan oma siippa ei sais tietää.t:kaikkiruokainen

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Lesbo haluaa elää vain naisen kanssa ja bi joko naisne tai miehen kanssa

Mutta hetero joka haluaakokeilla seksiä samaa sukupuoltaolevan kanssa, niin ei tee hänestä lesboa tai bi:tä.

Minä uskon että kaikissä meissä naisissa asuu pieni bi-seksuaalisuus ja IHMINEN ON SEKSUAALINEN olento, joka on myös utelias asina suhteen. Joten uskon että kaikki meistä miettii jossain elämänsä vaiheessa miltä tuntuisi seksi saman sukupuolen edustajan kanssa ja minusta tälläinen ajattelu, kokeilunhalu ja ehkä kokeilkin ei tee kenestäkään lesboa, bi:tä tai homoa. Päinvastoin, ukson että heteroille tälläinen kokeilu voi olla jopa ihan normaalia.

Sittten kun nainen haluaa elää toisen naisen kanssa ja rakastua toiseen naiseen, nainen on lesbo. Jos nainen voi rakastua kumpaan sukupuoleen tahansa ja elää ja rakastaa sekä naista että miestä, nainen on bi.

Seksikokeilut ja fanatsiat samaa sukupuolta kohtaa ei tee naisesta lesboa tai bi:tä.

Mitä mieltä itse olette?

Minä henkilökohtaisesti olen aina haaveillut seksistä toisen naisen kanssa, mutta en voisi kuvitella rakastuvani toiseen naiseen, eläväni hänen kanssaan saati perustaa perhettä. Jotne koen olevani täysin hetero, jolla on uteliaisuutta seksiä kohtaa jota samaa sukupuolta harrastavat keskenään.

Vierailija

Eikä oikeastaan kummoista ollut. Nyt muuan bi-nainen on osoittanut selvästi kiinnostusta minuun miesystäväni nähden/kuullen ja mies lähes yllyttää minua seksiin naisen kanssa. Ei kuuleman haittaa, koska siinä ei voi menettää minua. Vieraan miehen kanssa seksiä en saa harrastaa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

onko ketään jota kiinnostas ja haluttais olla toisen naisen kanssa silleen?mulla ollu aina haaveena päästä nuolemaan toinen nainen kiihkon partaalle.nään tästä asiasta untakin.aina kun tyydytyän itteäni kuvittelen olevani naisen kanssa..olenko epänormaali kun näistä asioista ei puhuta?olis kiva kokemus kunhan oma siippa ei sais tietää.t:kaikkiruokainen

Mistä sut saa kiinni?

-p

Vierailija

Teininä 14-17 vuotiaana oltiin mökillä telttailemassa muiden tyttöjen kanssa ja silloin lesboiltiin ihan oikeasti. Juteltiin miehistä mitä kaikkea voi tehdä sen jälkeen harrastettii suutelua ja nuoltiin toisten alapäitä niin että orkut tuli. Silloi jo olin masturboinut muutaman vuoden joten tiesin toiminnan. Pojat ja seksi tuli kuvioon vasta kun oli 18 v ja samalla naiset jäi. Itseltäni välillä kyllä askarruttaa, ei usein, miten olisi olla taas naisen kanssa ja tiedän että tulen kyllä sen tekemään vaikka tänään kolmen lapsen äitinä e tiedä miten onnistuisi.. Mieheni ei tiedä mutta haluaisin kertoa hänelle siit.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Entäs jos miehenne haaveilee seksistä toisen miehen kanssa ja chattailee homochateissa seuraa etsien. Hyväksyisittekö sen.

JA mikä tekee naisten välisestä seksistä hyväksyttävämpää kuin miesten välinen.

Pettäminen loukkaa aina toista, tekipä tämän miten tahansa

Mieheni sanoi, että naisten välinen seksi on jotenkin hyväksyttävämpää. Ei kuulema olisi mustasukkainen, jos naisen kanssa seksiä harrastaisin. Vierasta miestä hän ei hyväksy seksikaverikseni.

Vierailija

Tai nuolee klittaa. Uuh...

Haaveilen ystävättärestäni ja varsinkin hänen rinnoistaan. Kumpa ne koskettaisivat alastomina mun tissejäni... Kovettuneet nännit mun nännejäni...Ottaisipa hän nännini suuhunsa ja kiusaisi ja imisi sitä...

Juuh...kohta on vähän purettava paineita...vaikkapa ystävättärestäni fantasioiden...

N38, naimisissa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat