Iso ja roteva ja kurvikas nainen, mitä mieltä miehet?

Vierailija

Olen aikas iso nainen, n. 175 cm, painookin 80 kg ja olen hyvin harteikas ja kuntosalitreenit ovat kasvattaneett minulle melkoiset hauikset.

Onko se teistä miehet epäseksikästä?

Olen muutoin melkoisen kurvikas (102-73-107) ja kasvoiltani mielestäni melko mukavan näköinen.

Mielipiteitä isop.. amatsonista?

Kommentit (12)

Vierailija

...amatsonit eivät kiihota heteromiestä. Miestä kiihottaa vastakkaisen sukupuolen NAISELLISET ominaisuudet. Oletteko koskaan kuulleet evoluutiosta? Miehekkäistä ominaispiirteistä kiinnostuneet ovat piilohomoseksuaaleja tai vastaavia abnormaalejja.

-Maisterismies

Vierailija

Kuulostaa hyvältä, minä tykkään noista naisten isoista hauiksista. kerroppa vielä kun kerran olet mittaillut mikä on hauiksesi ympärysmitta.

Vierailija

Sellainen bodarivartalo naisella on aika seksikäs, kapea vyötärö ja leveät hartiat ja selänseutu. Isot ja muhkeat, selvästi erottuvat hauiksen kummut, ne saa ainakin minut kiihoittumaan ja kovaksi tuolta housujen sisältä. Ei niinkään sellaiset tasapaksut " DDR:läiset kuulantyöntäjä tädit" .

Vierailija

..ja varmasti heteroita suurin osa.

Kyllä heteromiestä (tervettä sellaista) aina voimaksa nainen kiinnostaa.

Vertaapa vaan kaikki Domina-fantasiat, siitähän siinä on kyse että nainen alistaa miehen voimillaan!

Kädenvääntö vahvan naisen kanssa on se mikä saa monella miehellä seisokin aikaan!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Olen aikas iso nainen, n. 175 cm, painookin 80 kg ja olen hyvin harteikas ja kuntosalitreenit ovat kasvattaneett minulle melkoiset hauikset.

Onko se teistä miehet epäseksikästä?

Olen muutoin melkoisen kurvikas (102-73-107) ja kasvoiltani mielestäni melko mukavan näköinen.

Mielipiteitä isop.. amatsonista?

KUULOSTAT SEKSIKKÄIMMÄLTÄ NAISELTA MITÄ VOIN KUVITELLA!!!!!

Olen jo ajatuksestakin kankea.....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat