Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, käytättekö yleensä lantionpohjan lihaksia rakastellessa ja millä lailla?

Vierailija

Itse en käytä millään lailla.

Kommentit (14)

Vierailija

...ovat kyllä hirmuinen turn-off. Pimppinsäkin taitavat olla känsäisiä. Lannanhajuakaan ei moni siedä.

-Kauppatieteiden Maisterismies

Vierailija

vahvat ja pitävät minut tiukassa kuosissa ilman että tietoisesti supistelen niitä (nehän tekevät sitä itsestäänkin). Tämä johtuu siitä, että harrastan ratsastusta, jolla tosiaan saa paitsi rautaiset pillulihakset, myös ihailtavan takamuksen.

Keisarinna

Vierailija

... että kerrankin olen " luonnontieteiden mestarismiehen" kanssa samoilla urilla tämän ajatuksen kanssa. Hevos-naiset ovat töröhampaisia ja haisevat hevosen lannalle! Heidän pyllynsä ei ole tavallista timmimpi vaan " satulan-mallinen" eikä yhtään pehmeä ja feminiini kuten itselläni! Lisäksi heillä on swartzennegerin hauis ja kuka sellaista naiselle haluaa???...

Ja älkää hevos-ihmiset käsittäkö väärin, hevoset sinänsä ovat kauniita ja älykkäitä eläimiä mielestäni! Niitä käsittelevät naiset vaan eivät sykähdytä meikäläisen mieltä. Älköön se olko niiltä elukoilta pois...

Itse tykkään supistella lihaksiani rakastelun aikana välillä puristaen ja välillä rentouttaen. Kiva nähdä miehen ilmeistä, että puristus tuntuu!!! Valitettavasti lihaksien kunnossa on vielä tekemistä, joten ihan koko aikaa en jaksa niitä täysillä käyttää. Mutta onneksi harjoittelu tekee tässäkin asiassa mestarin..

Vierailija

...enpä ole törmännyt koskaan viehättävään ratsastajanaiseen. Heidän reitensä ja perseensäkin ovat hirveitä. Varsinaisia sammakoita.

-Luonnontieteiden maisterismies

Vierailija

minun talleillani pyörii toinen toistaan kauniimpia naisia kiinteine perseineen. Mutta ratsastajat taitavat pelottaa sinua, sillä hevosen käsittelyyn tarvitaan myös hauista.

Ymmärrän toki pelkosi ja epäluulosi, sillä sinulla tuskin on mitään mahdollisuutta saada kyytejä tällaisilta naisilta.

Keisarinna

Uusimmat

Suosituimmat