mitähän lienee yliluonnollista(?) tapahtui viime yönä!

Vierailija

Heräsin klo 2 siihen kun tyttäreni 1v3kk itki ihan hysteerisesti. Lasten makuuhuone sijaitsee ihan meidän makkarin vieressä ja sinne siis lähdin. eteiseen ku pääsin niin näin että lasten huoneessa on valot päällä ja vielä sellainen valaisin mikä on ihan nurkassa hoitopöydän päällä ja sitä ei ole varmasti käytetty moneen kuukauteen. no hiljensin tytön ja sammutin valon,ajattelin että mieheni on käynyt siellä aikaisemmin,ihmetytti vaan että kirkas valo oli päällä,kun tämä on sellainen että sen saa kolmelle eri tasolle ja kun lapset olivat ihan pieniä käytimme sitä himmeintä.

käännyin huoneesta pois ja tyttö parahti taas kovaan itkuun,samalla valo syttyi taas päälle,ja kun pääsin huoneen ovelle niin valo sammui ja tyttö hiljeni ihan itsestään. sen jälkeen kävin vetämässä töpselin irti seinästä...huh,olihan järkyttävää vaikka sille varmasti löytyy ihan tavallinen selitys,mitä tosin en ole vielä keksinyt,ei meillä ihan joka päivä valot itsestään syty päälle keskellä yötä. ja jotenkin jäi karmimaan tuo tytön itkunyhteys valon syttymiseen ja sammumiseen.....

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Meillä kanssa sattunut kummia lähipäivinä.Vanhin lapsista tuli kysymään että mitä sanoit?Mä olin ihan monttu auki että en varmasti ole sanonut mitään.Tyttö sanoi että kuuli ihan selvästi että joku sanoi nimen ja jotain,

Ja toissapäivänä oltiin ukon kans sauhuilla ja nojailtiin partsin oveen kun tuntu että joku työntää ovea auki.Sitten kuului sellainen vauvan äänähdys.Luultiin että nuorin muksuista olis oven takana,mutta ei ollut.Oli omassa huoneessa leikkikehässä.=)

Vierailija

Uuga buuga, minä komennan pahat henget poistumaan tästä talosta. Mikä ihme on, että vieläkin joillakin on kova tahto usko henkiolentoihin, riivaajiin jne. Suurin osa tästä taikauskosta on keskiajalta peräisin olevaa kansanperinnettä, joka on jatkanut sitkeää oloansa nykyaikana. Kuinka moni pelkää pimeää metsää, kun siellä voi olla mitä tahansa pahansuopia olentoja? Kuulostaako järkevältä?

Minun tietääkseni esimerkiksi aaveiden (henkiolentojen) olemassaoloa ei ole pystytty vielä ainoassakaan tieteellisesti valvotussa kokeessa todistamaan. Ennustuskyvyn ja ennalta näkemisen kyvyn todistamiseen on käytetty melkoiset summat rahaa, mm. Yhdysvaltojen ESP- tutkimukset. Ainuttakaan kunnon todistetta ei ole löytynyt.

Vierailija

nukahdin viereen ja kuulin kun joku huuti nimeäni hennola kauniilla äänellä,heräsin siihen ja huomasin että rinta painaa hiukan lapsen kasvoja ja säikähdin kun olin nukahtaut siihen.Uskon että suojelusenkeli se siellä huuteli.Ääni oli todella lempeä,kuului niin kun yläpuoleltani ja herättyäni vilkasinkin sinne.Kiitos sille joka minut herätti,ei sit sattunut pahempaa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Uuga buuga, minä komennan pahat henget poistumaan tästä talosta. Mikä ihme on, että vieläkin joillakin on kova tahto usko henkiolentoihin, riivaajiin jne. Suurin osa tästä taikauskosta on keskiajalta peräisin olevaa kansanperinnettä, joka on jatkanut sitkeää oloansa nykyaikana. Kuinka moni pelkää pimeää metsää, kun siellä voi olla mitä tahansa pahansuopia olentoja? Kuulostaako järkevältä?

Minun tietääkseni esimerkiksi aaveiden (henkiolentojen) olemassaoloa ei ole pystytty vielä ainoassakaan tieteellisesti valvotussa kokeessa todistamaan. Ennustuskyvyn ja ennalta näkemisen kyvyn todistamiseen on käytetty melkoiset summat rahaa, mm. Yhdysvaltojen ESP- tutkimukset. Ainuttakaan kunnon todistetta ei ole löytynyt.

En mä sanonutkaan että uskon mihinkään ihmejuttuihin.Uskon kaiken vasta kun näen,mutta mieleen tulee välillä ihan outojakin juttuja kun tälläisiä juttuja tapahtuu.Yleensä kaikelle ihan looginen selitys.

Vierailija

Itse ainakin uskon että on olemassa paljon asioita, joita ihmissilmä ei pysty normaalisti näkemään. Sitäpaisi jostakin ne keskiaikaiset uskomuksetkin ovat alkunsa saaneet. Mutta sehän on nykyihmiselle normaalia, että mihinkään ei uskota ennenkuin omin silmin nähdään..

Vierailija

Kyllä tuli voi hyvin kitua yön yli!

Itse asiassa tällainen ilmiö on hyvin tyypillinen tulipaloissa,

että heikosti palava tupakka on tipahtanut sohvalle/sänkyyn, eikä

sitä ole kukaan huomannut. Sitten tuli kytee pitkään

pehmusteissa ja leimahtaa, kun ovi tai ikkuna avataan,

ja ilmavirran myötä tuli saa riittävästi happea syttymiseen.

Palomiehet varovat tällaista leimahtamista, joten he eivät

mene tuosta vain palohälytyksen tullessa esim. kerrostalohuoneistoon,

jossa on ovi ja ikkunat kiinni. Oven avaaminen saa aikaan riittävän

happitason ja kituvan tulen salamannopean syttymisen, mikä

ilmiö lyö lieskat oven avaajan päälle.

Joskus olen nähnyt videopätkiä, joissa on kuvattu tällaista

leimahtamista testitilanteissa.

Vierailija

Olen ihan pienestä asti kokenut kaikkia " yliluonnollista" jota minä siis pidän jo ihan luonnollisena. Varsinkin pienillä lapsilla on herkkyys nähdä jotain mitä me aikuiset emme näe jos asia teitä kiinnostaa niin kunnelkaa lapsianne.. Ehkä ne möröt j akummitukset ja enkelit mistä ne puhuu eivä tolekkaan ihan höpö höpö puheita tai lapsen mielikuvitusta. Niillä lapsilla joill aon esim. mielikuvitusystävä saattaa olla ihan oikeasti kaverina joku henkin jonka he vain näkevät. Pyytäkää lapsenne piirtämään ne möröt ja kummitukset ja kertomaan niistä, ehkö löydätte selityksen kaikille.

Vierailija

Otin siis lampun johdon silloin tapahtuma yönä seinästä ja kerroin tapahtumasta miehellenikin....Otin lampun sitten huoneesta pois ja vein sen meidän makkariin. Tänään laitoin testi mielessä pistokkeen seinään ja pum,lamppu pamahti rikki ja savuten....Siis uskomatonta mutta nyt tulee mieleen se että kun joku sanoi että silloin tapahtuma yönä suojelusenkeli tuli varoittamaan rikkoutuneesta lampusta,niin että olis totta koska jos lamppu olisi yöllä pamahtaut noin eikä kukaan olisi herännyt olisi tulipalo saattanut olla hyvin lähellä..

Teksti voi olla hieman sekavaa koska olen vieläkin ihan kuohuksissani tapahtuneesta ja aivot eivät jotenkin nyt oikein rullaa,säikähdin niin kovasti:)

ap

Vierailija

Haluan uskoa, että ap:tä on enkeli varoittanut viallisesta lampusta. Minulle sattui kerran autoa ajaessa outo tapaus. Kesken hiljaisen matkanteon, juhannusaattona, kaikki lapset kyydissä, tuli äkkiä olo, että en voi enää ajaa. Pysähdyin tien sivuun n. 10 minuutiksi ja jatkoin sitten matkaa. Muutaman kilometrin ajettuamme oli vastassa hirvittävä kolarisuma, ja kuolonuhrejakin oli (luin lehdestä). Siis kolari oli vasta sattunut eikä niin, että olisin jo kuullut hälytysajoneuvojen ääniä. Uskon, että meillä oli enkeli matkassa. Riivaajiin, kummituksiin ja pahoihiin henkiin en usko.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat